לחלק הקודם של המאמר ראו :

כוכב הנפילים :החלק הראשון

על שתי שאלות לא נתן  זכריה סיטשין  כאשר עסק בתיאור ההיסטוריה של אנשי  כוכב ניבירו ” החיזרים שהיגיעו לדעתו לכדור הארץ והם המקור לדמויות האלים במיתולוגיות השומרית הבבלית –מצרית וכו’.

: האם היה יהווה האל התנ”כי אחד מהחייזרים האלו ?

ומתי בדיוק הם אמורים לחזור ?

בנושאים אלו התברר יש חילוקי דעות מהותיים בין סיטשין ובין ממשיכיו העוסקים בחקר ופיתוח “המיתולוגיה ” הניבירואית .

מהם יש החושבים שהחייזרים יחזרו בשנת 2012 לכדור הארץ ויש הנותנים תאריכים אחרים. דבר אחד ברור מעל לכל ספק :סיטשין בספריו רק פתח את השער לרבים אחרים שיוצרים מיתולוגיות שונות ומשונות סביב האנונקי מכוכב ניבירו.ועוד לא ברור מה יצא עוד מהשער הזה בשנים הקרובות.

מי מבין האנונקים הוא האלוהים ?

בספר      DIVINE ENCOUNTERS (1995 זכריה סיטשין עושה השוואה בין האל התנ”כי “יהוה” ובין כל אחד מהאנונאקים על מנת לברר אחת ולתמיד מי מבין האנונקים היה האלוהים של התנ”ך.סיטשין מתאר כאמור את כל אחד מהאלים השומריים בפירוט ובאינטימיות כאילו היכיר אותם אישית על סמך המיתוסים הקדומים וזה די ברור שיש כאלה בינהם שאליהם הוא רוחש סימפטיה מיוחדת.

Stock Image

לאכזבת הקוראים שמחכים לפיתרון  התעלומה בנשימה עצורה הוא מגיע לבסוף מסקנה שאף לא אחד מהם זהה באמת בתכונותיו לאלוהים של התנ”ך.

Gods of the New Millennium : Scientific Proof of Flesh & Blood Gods

. ההשוואה הזאת מכוונת כנראה כנגד “תלמידיו” טורנג שעליה ראו בהמשך שטוענת שאל הירח ננאר סין הוא הוא האל המקראי ( 9 .WAR IN HEAVEN P/)  ואלן אלפורד שגם הוא מחזיק באחד מספריו בתיאוריות דומות וטוען שיהוה זהה דווקא  עם האל השומרי אישקור בנו של אנליל ׁ(GODS OF THE NEW MILENIUM P 362)). כפי שנראה בהמשך גם  בן עמי לבבי תלמידו הישראלי של סיטשין משוכנע שיהווה הוא האל הבבלי הראשי מרדוך.

סיטשין דוחה בתוקף את הטענות האלה.

מסקנתו: האלוהים התנכי הוא נודד קוסמי שהוא ככל הנראה גם האלוהים של ניבירו . כלומר היהודים צדקו כל הזמן .. והאלים של שומר חיו ביחד עם האלוהים התנכי כיישויות נפרדות…

בשנים האחרונות שילב סיטשין את טענותיו עם אלו של היהדות והנצרות שמסביר שהאנונקים נוצרו בידי ישות קוסמית כל שהיא בעולמם שלהם והם רק פעלו כשליחיה בעולם שלנו . כלומר האנונקים אינם באמת “אלוהים ” אלא יותר בגדר “מלאכים “. .

המיתולוגיה של סיטשין זוכה היום להצלחה גדולה . אף לא כותב אחר בנושא חייזרים בעבר הרחוק בכדור הארץ זכה להצלחה של סיטשין שהמיתוס שיצר ( ולא רק הרעיונות כמו במקרה של פון דניקן ) נתן את השראתו לרבים אחרים שיצרו כתוצאה מעין “יקום משותף ” המבוסס על ההיסטוריה שאותה יצר סיטשין בספריו.. היא פותחה והורחבה בידי סופרים אחרים כמו כל מיתולוגיה מוצלחת באמת, וכל אחד מהם נותן לה את הוריאציה שלו על כוכב ניבירו. יש אנשים “שמתקשרים ” עם עולם זה .

וריאציה מפורטת אחת היא זאת של הסופרת C.L.TURNAGE שכתבה ספר בשם WAR IN HEAVENֱ ( 1996 שבו היא יוצאת מנקודת ההנחה של התיאוריות של סיטשין על ניבירו ורק מרחיבה אותן לתיאור של מלחמה שהתנהלה בכלל מערכת השמש והרסה את כוכבי הלכת מאדים שבו הייו פעם חיים ואת נוגה שבעבר היה ניתן לישוב ( סיטשין הצנוע יותר מסתפק רק בתיאור המלחמה על פני כדור הארץ ).

תורנאג מזהה אגב כך את האל “יהווה ” מהתנ”ך עם אל הירח השומרי “ננר סין “. (סיטשין בספרו הנזכר למעלה דוחה זיהוי זה מכל וכל ומסביר שננר סין הנ”ל כפי שמתואר באגדות השומריות היה אל זקן וחלש מדי בזמן תקופת התנ”ך בכדי שיוכל להיות ה’ הפעיל והנמרץ .

תורנארג גם חזתה בפרטי פרטים כיצד יתנהלו אחרית הימים וליתר דיוק בשנת 2060 כאשר הכוכב ניבירו שוב יתקרב לכדור הארץ כמו בעבר הרחוק שאותו תיאר סיטשין. עתיד שבו כוחות הטוב והרע של הכוכב ניבירו נאבקים בינהם (TUNRAG P. 19)) . למעשה אלה שתי קבוצות פוליטיות מתנגדות שאחת מהן היא “מפלגת הנחש” שבין חבריה נמצאים דמויות ידועות כמו האל מרדוק ,וקבוצה שניה שהחבר הבולט בה הוא ישו הנוצרי ינהלו את הקרב האחרון על כדור הארץ בהתאם לנבואות התנ”ך ובו נבוכדנאצר בבלי חדש (( אולי סדאם חוסיין לדעת טונרג , ע’ 86 ) ימלא בו תפקיד מפתח הרסני כנציגו של מרדוק לפני שישו הנוצרי (בן תערובת של הניבירים ובני אדם ) יחזור לבסוף בראש כוחות הניבירואים הטובים ישמיד את כוחות מפלגת הנחש ובכך יגשים את כל נבואות התנ”ך והברית החדשה . כל הרעיונות האפוקליפטיים של הנצרות משולבת כאן בסינתיזה מלאה עם ה”סיטשיאנזים “.

קשה לדעת מה סיטשין חשב על השימוש שאחרים עושים ברעיונותיו (סיפוריו?) . הוא בעצמו נמנע בקפדנות מלתאר את העתיד לבוא כאשר ניבירו יתקרב שוב לכדור הארץ ומעדיף להתמקד בעבר בטענה שהעבר הוא המפתח לעתיד וכי העתיד החל …

. בכל אופן הוא מדגיש שהחזרה של כוכב הלכת ניבירו לקרבת כדור הארץ איננה זהה ל”אחרית הימים ” המתוארת בספר יחזקל וחוזים אחרים בספטמבר 2002 פירסם הצהרה רשמית כי אין לו כל קשר לאלה שטוענים שניבירו יתקרב שוב לכדור הארץ בשנת 2003!

רעיון “התנ”ך החייזרי ” של סיטשין וממשיכיו פלש לתרבות הפופולארית המודרנית וניתן למצוא את עקבותיו בסדרות טלויזיה מדעיות בדיוניות ידועות כמו  הסרט הקולנועי וסדרת הטלוויזיה “סטאר גאייט” ששואבת את השראתה לכאורה מהמיתולוגיה המצרית ולמעשה בעיקר שואבת הרבה מהרעיונות של זכריה סיטשין. ומתארת מאבק בין חייזרים מגזעים שונים שהם שיצרו את המיתולוגיות של כדור הארץ.

הממשיך הישראלי של סיטשין

ובישראל מקום המוצא של כל התיאוריות האלו נמצא לזכריה סיטשין ממשיך .זהו בן עמי לבבי.שתרגם שני ספרים של סיטשין לעברית ופירסם עד כה שני ספרים משלו  בהוצאה עצמית שבהם הוא מפתח את הרעיונות של סיטשין.( הספרים האלו אגב אינם נמצאים בשום ספריה וכנראה גם בספריה הלאומית אין שום עותק שלהם).

אלו הם “אנומה עליש משנער וכוכב הלכת ניבירו ( 2008)

ו”סודות מן הפרד”ס:כל הנרמז והסמוי המתגלים בסיפורי התנ”ך“. ( 2010 )

אלא שיש הבדל משמעותי אחד בין סיטשין ובין לבבי.

לדעתו של לבבי אין ספק ש”יהווה ” הוא האל הבבלי הראשי מרדוך.ועד כמה שידוע הוא ממשיך להתקיים אי שם במערכת השמש וכנראה יחזור ביום מן הימים לממלכתו הקדומה כדור הארץ.סיטשין לעומתו קובע שמרדוך וכמוהו גם בנו ויורשו נבו מתו שניהם כנראה לפני ימי כסרכסס ואולי לפני ימי כורש מן הסתם בימים האחרונים של האימפריה הבבלית. הוא מגיע למסקנה שבכל אופן האנונקי כבר לא היו פעילים בימי אלכסנדר הגדול ומן הסתם נטשו אז את כדור הארץ .

בן עמי לבבי קובע בספריו אנומה עליש משנער וכוכב הלכת ניבירו” ו “סודות מן הפרדס ” שתורת הקבלה היא למעשה סיפור מחדש של כל סיפורי האנונקי. שאני מניח שזאת עוד דרך טובה לא פחות מכל אחת אחרת להסביר את מיסתוריה.

אולם כאן נשאלת השאלה :עם החייזר מרדוך הוא זהה עם האל התנ”כי יהוה והוא זה שיצר את עם ישראל והכריז על עצמו לפניו כאל האחד והיחיד שאין אחרים בלתו וכו’ נשאלת השאלה איזה צורך מעשי היה לו להקדיש תשומת לב רבה כל כך לקבוצה חסרת חשיבות במזרח הקדמון כאשר עיקר תשומת ליבו חייב היה להיות בבבל ובמצרים ובמקומות אחרים שם הוא מוכר לכל באל הראשי והמנהיג וכו’ ( עם גם בשמות שונים ) ?

מה היה המיוחד בעם של הממלכה ההררית הקטנה יהודה שמרדוך-בל –יהוה יקדיש להם תשומת לב כזאת שהיגיעה עד לכדי כך שלטענת בן עמי לבבי הוא פגע קשות בצבאו של מאמינו ,האיש החזק ביותר בעולם במאה השמינית לפני הספירה , המלך האשורי סנחריב כדי שזה לא יחריב את ירושלים ?

בן עמי לבבי סתם ולא פירש ואינו נותן כל הסבר משכנע בעניין.

השער של סיטשין  לניבירו

לא נעים להגיד אך לאמיתו של דבר תורתו של סיטשין הופרכה בשנים האחרונות בידי קוראי שומרית שונים שטוענים שהוא פירש לא נכונה או עיוות כתבים שומריים שונים.אין כיום אף מדען רציני שמוכן לקבל את פרשנותו למיתוסים השומריים-בבלים.

סיטשין יצר למעשה מיתולוגיה מודרנית המבוססת על אגדות קדומות, על מוצאם של הישויות החייזריות ,על הטובים והרעים שבינהם ועל המלחמות שבינהם .

ואלו שמאמינים משוכנעים שהאנונקים יחזרו כמו שהם חוזרים תמיד אחת לכמה אלפי שנים כאשר מסלול כוכב הלכת שלהם מתקרב לזה של כדור הארץ. נישאלת השאלה רק מתי יחזרו ומה הם יעשו כאשר יופיעו שוב בכדור הארץ …

נציין רק שיש הטוענים שמועד חזרתם של האנונקי ייתכן שהוא קרוב מאוד בזמן ב-2012.זכריה סיטשין עצמו העדיף לא לנקוב בתאריכים.

ולסיום הנה כמה ספרים שנכתבו בידי אנשים אחרים על האנונקי וכוכב ניבירו של סיטשין כשכל אחד מהם מפתח אותם בדרכו שלו.להערכתי יש כיום מינימום של עשרות ואולי מאות ספרים כאלו.אלו כוללים אנציקלופדיות בנות מאות עמודים על ההיסטוריה של ניבירו והאנונקי,ספרי “נקרונומיקון ” של מהמסורת “המרדוקית”  המערבבים ומשלבים בין רעיונותיו של סופר האימה ה.פ. לאבקראפט עם אלו של זכריה סיטשין ( יש איזה שהוא קשר קלוש למען האמת ) , ויש עוד רבים אחרים.

כנראה רבים מאוד.

זכריה סיטשין כאשר יצר את תאוריית האנונקי מכוכב הלכת ניבירו שלו ויצר שער לכל מיני רעיונות שאנחנו עוד לא יודעים מה יצא מימנו לבסוף.

Anunnaki Encyclopedia: History, Nibiru Life, World, Families, Secret Powers, How They Created Us, Ufo, Extraterrestrials

Anunnaki Encyclopedia: History, Nibiru Life, World, Families, Secret Powers, How They Created Us, Ufo, Extraterrestrials

Necronomicon Anunnaki Bible: The Babylonian Mardukite Tradition

Necronomicon Anunnaki Bible: The Babylonian Mardukite Tradition

[product thumbnail]

2022

Anunnaki Code: End Of The World And Their Return To Earth. 4th Edition

אנונאנקי בציור בבלי קדום.

The Annunaki by Matt Sheehy

אנונאנקי בציור מודרני מאת

וראו גם

שירי כוכב  הנפילים מאת דיאנה מן

שירי כוכב הלכת ניבירו :פואמה מאת דיאנה מן.

זכריה סיטשין בויקיפדיה

האתר הרשמי של זכריה סיטשין

בעד זכריה סיטשין ( אך עם ואריאציות )

יומני כדור הארץ

הסופר הישראלי בן עמי -לבבי על סיטשין

השקת ספרו של בן עמי -לבבי על התיאוריות של סיטש

נגד זכריה סיטשין

בחזרה לכוכב הנפילים :ביקורת של חיים מזר על סיטשין

אתר נגד סיטשין

האם כוכב הלכת איקס באמת קיים :דיון באתר פראש

האם ניבירו יתקרב לכדור הארץ בשנת 2012 ( ויביא לחורבן העולם )?

קץ הימים ב-2012 ואיפה ניבירו ?

אין שום כוכב לכת ניבירו שיתקרב לכדור הארץ בשנת 2012

כוכב הלכת ניבירו בשנת 2012 :דעת נאס”א

וגם

התנ”ך החייזרי

חלק ב’

מדענים מתנגשים :על עמנואל וליקובסקי שהתיאוריות שלו מקבילות בכמה פרטים לאלו של סיטשין

24 תגובות

  1. תגובות והערות לחלק ב’.
    על שתי השאלות: א. האם היה האל התנ”כי אחד מהחייזרים?, ב. מתי הם אמורים לחזור ?. עניתי בתגובתי בחלק הראשון. ראה גם מאמר שלי מספר 2 בתפריט מאמרים של האתר Mesopotamia-cult.com.
    שיחות רבות היו לי עם זכריה ז”ל. אך בעוד ספריו עוסקים בעיקר בטקסטים העתיקים של שומר, בפרטים, חותמי גליל ולוחות חימר של השומרים הקדומים, אני מציג קישורים רבים מההיסטוריה שלנו ומהסתמכות על התנ”ך.
    לבד מהכרת שמותיהם של שנים-עשר אלי הפנתיאון השומרי, יש משמעות חשובה לדעת גם את ההיסטוריה שלהם והתפקידים ששימש בהם כל אחד מהם בתקופת שהותם על האדמה. האיורים והטבלאות במאמר שלי על יהוה מלמדים על הייחוס שבין האלים בני שתי המשפחות והתקופות בהם היו דומיננתים על האדמה.
    בשנת 2024 לפנ”הס היתה שואה גרעינית שהחריבה את ארץ שנער (שומר המקראית). האלים נאלצו לעזוב, פרט ליַהְוֶה שהיה עסוק רחוק מהסכנה והמשיך לשלוט כאל הראשי בפנתיאון ה- 12. (ראה פרקים 6, 7 בספר סודות מן הפר”דס). על כך נכתב בספר תהלים פרק פ”ב: “אלהים ניצב בעדת אל, בקרב אלהים ישפוט”. היה זה סופה של ממלכת אור השלישית שלאחריה קמו עמים כמו אשור שהאל הראשי שלהם היה אַ-שור “הרואה” הוא יהוה, בבל והאל הראשי שלהם בל/מרדוך/אדני הוא יהוה, מֵזְדַאוּ של הפרסים הוא יהוה, רע/אמון/ של המצרים הוא יהוה.
    הקשר של יהוה עם ישראל מתחיל עוד בימיו של נח איש המבול, עשרה דורות לפני אברהם. גם על כך יש הוכחות וכתבות על קירבתו של א נ ק י האל, אביו של מרדוך. מדוע “מצא נח בעיני יהוה” כפי שמסופר במקרא? ומדוע אמר יהוה לאברהם “לך לך מארצך וממולדתך ומבית אביך”. סיפורו של סנחריב והענשתו בידי האל גם הוא מסופר ומוכח בספר סודות מן הפר”דס, היריעה קצרה מדי לעסוק בזה כאן. אך הקשר של ישראל לאל אנקי ובנו מרדוך נשמר לאורך ההיסטוריה.
    לסיכום: גם אצל זכריה וגם אצלי אין כל נסיונות ליצור תיאוריות ולהציג רעיונות של אגדות ומיתוסים קודמים. אני סבור שהטקסטים הרבים שפוענחו רק לאחרונה, האיורים שמובאים לרוב עם חותמי הגליל שממחישים את הנאמר ונכתב ובתוספת של מובאות מהתנ”ך וההיסטוריה שלנו, יכולים לשמש הוכחה לאמיתותם של הדברים שמבוססים על מחקר רב שנים בנושא של קדמוניות כדור הארץ ובעיקר בשלטונם של הנפילים על האדמה במשך כחצי מליון שנים.
    את הספר “סודות מן הפר”דס ניתן לרכוש בטלפון 09-9568124

  2. לא ענית על השאלה :מדוע מרדוך אם הוא האל העליון של הבבלים המצרים וכו’ צריך להקדיש מזמנו היקר גם לקבוצה הנידחת של היהודים ולטעון בפניהם שהוא האל היחיד ואין בילתו או בכל אופן שהוא האל היחיד שמותר להם לעבוד אותו. דבר שהוא לא טוען ולא דורש מהבבלים והמצרים.
    למה השוני הזה במדיניות כלפי הקבוצות השונות ? על פניו אין כאן שום היגיון ארוך טווח שאפשר לראות אותו.

  3. לאלי אשד.
    לא ירדת לכוונת דברי אודות האל אנקי. היריעה קצרה מלהרחיב, אבל בקיצור:
    הנפילים חמדו את בנות האדם – גנטיקה משותפת. ראה פרק ו’ בספר בראשית. האלים אסרו כל קירבה שלהם עם בנות האדם. האחד שהפר ההחלטה היה האל א נ ק י וגם נענש על כך. למך אביו של נח נדהם בראותו את הרך הנולד. ראה הסיפור בפירוט יתר באתר שלי – מאמר שני בתפריט בשם “מי היה יהוה”.
    במאמר שלי בשם “החיפוס אחר ד י ל מ ו ן ” מסופר על חלקו של אברהם במלחמת ארבעת מלכי שומר בהנהלתה של האלה עישתר נגד חמשת מלכי כנען בהנהלתו של מרדוך בשנת 2043 לפנ”הס בקדש-בר-נע שבסיני. תחילתו של הקשר שלנו עם הנפילים היה עשרה דורות קודם לאברהם, אז גילה האל א נ ק י (אבי מרדוך, כונה הנחש) לנוח איש המבול על בואו של המבול ויעץ לו לבנות תיבה.

  4. מר בן לבבי ”
    אתה עונה על דברים שלא נשאלת ומביא פרטים לא רלבנטיים. וכך אי אפשר לקיים דיון.
    קרא שוב את שאלתי לפני התשובה שנתת ותראה שאין שום קשר בין הדברים.
    אם ברצונך לקיים דיון רציני הפסק להפנות כל הזמן לדיון מפורט יותר בספרך הוא כבר זכה לפירסום מספיק במאמר זה ופשוט הבא אותו כאן וענה לגופו של עניין הקורא שהיגיע עד לכאן וקרא את שני חלקי המאמר כבר יודע בקווים כלליים על מה המדובר .
    שים לב שלא ענית על השאלה הישירה שנשאלת.

  5. עד לפני שקראתי את התגובות של בן לבבי, אני מודה ומתוודה שחשבתי לקראו את ספרו אבל נראה שהמדובר באדם שחצן שמנסה לדחוף את ספרו והתיאוריות שלו בדרכים לא דרכים ולפיכך אין לי שום כוונה גם לקרוא את ספריו.

  6. לאלי אשד:
    נסיתי להסביר את הקירבה בין האל אנקי לנוח איש המבול ובנו מרדוך אל אברהם אבינו. אשתדל בהמשך לפרט יותר.
    תשובה לדוקרטו:
    אין לי כל כוונה לפרסום עצמי וגם אינ י זקוק לזה. אם אני מפנה אל ספרים כלשהם זה מתוך הבנה פשוטה שאם מן דהוא מעוניין ללמוד יותר על הנושא, הדבר הנכון הוא לקרוא במקור בהרחבה על הנושא הנדון, ותו לא. אני נדהם ממר דוקרטו. חזרתי וקראתי את שכתבתי שוב ולא מבין היכן השחצנות לבד מהנסיון להסביר דברים.
    לשאלה מי היה יהוה: א. האל הרארשי של אשור היה א.שור – הרואה. סנחריב מספר בטבלה שהציב לזכר המלחמה בערי יהודה, כי שאל על כך את האל. בתשובה נאמר לו שלא יקרב לירושלים. הוא המיר את מצוות האל ושלח את רבשקה בחייל כבד ואיים על ירושלים; על כל נענש ככתוב בספר מלכים ב’ י”ח ובישעיה ל”ו. העונש בא מידי יהוה. ב. הנביא ירמיהו אומר בפרק כ”ה 9 : הנני ולקחתי…ואל נבוכדנאצר מלך בבל עבדי. האל הראשי של בבל היה בל/מרדוך/אדני הוא יהוה. ראה גם בפרק כ”ז 6 ופרק מ”ג י’. הנביא ישעיהו מ”ה: כה אמר יהוה למשיחו כורש. האל הראשי של כורש היה מזדאו – יהוה.
    לשאלת הקירבה לקבוצה נידחת של יהודים: על פי הטקסטים הקדומים של שומר, האל א נ ק י היה המדען הראשי של הנפילים והממונה על הרפואה, סימלו היה הנחש סמל הרפואה, גם היום, והוא גם כונה הנחש. הוא היה מעורב ישירות בבריאת האדם, ראה בספר של ש. שפרה ויעקב קליין בפרק אנכי ונינמח. רמזתי גם שהיה מקורב משפחתו של למך אבי נח. תרח אביו של אברהם היה הכהן הגדול במקדש האל בניפור. זה אמנם עשרה דורות, אבל עבור הנפילים זה מעט יותר משנה. תרח מלא תפקיד חשוב ביותר בחרן לשם עבר עם משפחתו במצוות האלה אישתר ואחיה התאום שמש. אברהם לקח חלק חשוב במלחמת הארבעה נגד (בראשית י”ד). מר דוקרטו יראה בי שחצן, אבל אני מעז להפנות לפרק 6 בספר סודות מן הפרדס, כי שם מופיע הסיפור הנפלא של אברהם (על פי הטקסטים העתיקים של שומר) בצירוף חותם גליל עתיק מעניין ביותר.
    אני מקווה שעניתי, במידת הצניעות המירבית, על שתי השאלות. אשמח לענות על כל שאלה נוספת ללא כל כוונה לריוח כלשהוא.

  7. תודה על המידע.

    לא ענית על השאלה :מדוע מרדוך אם הוא האל העליון של הבבלים המצרים וכו’ צריך להקדיש מזמנו היקר גם לקבוצה הנידחת של היהודים ולטעון בפניהם שהוא האל היחיד ואין בילתו או בכל אופן שהוא האל היחיד שמותר להם לעבוד אותו. דבר שהוא לא טוען ולא דורש מהבבלים והמצרים.
    עד כדי כך שהוא מוכן לטענתך ליפגוע במאמינו האיש החזק ביותר בעולם במאה השמינית לפני הספירה המלך האשורי סנחריב כשזה תוקף את ירושלים.
    כמובן בכך מרדוך יורה כדור ברגלו שלו ,אתה לא פוגע סתם ככה במאמין שלך שהוא במקרה האיש החזק בעולם אלא אם כן יש לך סיבה טובה מאוד מאוד.
    הרי ברור שבכך אתה עלול להפוך את המאמין לאוייב.
    למה השוני הזה במדיניות כלפי הקבוצות השונות ? על פניו אין כאן שום היגיון ארוך טווח שאפשר לראות אותו.

  8. מאת בן-עמי לבבי.
    מאחר ולא הצלחתי להבהיר כראוי את הקשר של מרדוך/יהוה לישראלים, עם קטן ובלתי נחשב… אבקש להוסיף:
    הנפילים עִרְבוּ את האדם בסכסוכים שהיו בין שני האחים אנליל ומשפחתו (בנו האל סין ונכדיו התאומים אינענה/אישתר ושַׁמַשׁ) לאנקי ובנו מרדוך. אברהם נשלח (בשנת 2048 לפנ”הס) למצרים, שם הוא מונה בראש צבא גדול שאמן אותו במשך 5 שנים. משם עבר לסיני לקראת מלחמה גדולה (עולמית במובן של התקופה) בין ארבעת מלכי שנער וצבאם בהנהגתה של אישתר, לבין חמשת מלכי כנען – בהנהגתו של מרדוך. המטרה היתה להשתלט על ד י ל מ וּ ן – סיני, מרכז של טיסות חלל, מסלולי המראה ונחיתה, מגדלי פקוח ועוד של הנפילים. אל קדש בר-נע התקבצו הצבאות אך אליה לא באו, הטקסטים הקדומים מספרים כי שם עמד אברהם עם צבאו ושמר על הכניסה לקדש. לפני המפגש בקדש היתה ההבטחה של יהוה/מרדוך לאברהם לעשות יד אחת במלחמה זו והם גרשו את צבאות שנער.(ראה גם בספר “נגד אפיון” של יוסף בן מתתיהו). ההבטחה היתה לתת לאברהם את הארץ ובכך קיווה להקים לו עם שיהיה מאמין בו ואור לגויים על פי מחשבתו והבנתו. בימי שלמה המלך ארץ ישראל התפרסה מצידון בצפון ועד עציון גבר בים סוף, ומן הים הגדול ועד לרבת עמון במזרח. שלמה המלך קשר קשרים עם כל ראשי מדינות האזור, ישראל היתה ממלכה חזקה, נחשבת ומכובדת ביותר. (מלכים א’ ט, י.)

    הערה:
    ניתן להמשיך חילופו דברים חשובים ומענינים אלה, לאחר מחקר עמוק ומקיף של כארבעים שנה בנושא רחב זה יש באפשרותי לענות על שאלות לרוב וגם להפנות ולהמליץ על לספרות עניפה שקיימת בנושא. אני מוכן גם לשלוח למר דוקרטו הנכבד את הספר “סודות מן הפרדס” אם אכן הנושא באמת מעניין אותו ובלא התבטאות בלתי נאותה.

  9. הבסיס של התשובה שלך היא אם הבנתי נכון שמרדוך -אשור -יהוה מעוניין בעם ם שיהיה מאמין בו ואור לגויים על פי מחשבתו והבנתו”.
    הבעיה הלוגית כאן היא שלפי טענותיך שלך למרדוך -אשור -יהוה יש כבר כמה עמים אחרים שמאמינים בו המצרים הבבלים האשורים והם כנראה לא היחידים.
    ומכיוון שמרדוך כבר שולט על העמים האלו מדוע הוא אינו מטיל עליהם את אותם מצוות שהוא מטיל על היהודים והופך אותם ל”|אור לגויים ” מה שזה לא יהיה?
    מדוע בכלל הוא צריך גם את היהודים עד כדי כך שהוא מוכן להסתכסך עם המלך האשורי סנחריב לגביהם ?

    אני מניח שמרדוך הוא איסטרטג יוצא מהכלל עם היגיע למעמדו העליון כנגד שאר האנונאקי. אבל לא ברורה לי האיסטרטגיה שלו להשפיל את מלך אשור האיש החזק בעולם על מנת להציל את ירושלים עיר של ממלכה חסרת חשיבות גיאופוליטית.
    נראה לי שמרדוך עם האיסטרטגיה הזאת רק מסכן את עצמו שלא לצורך עם מלכי אשור הנוקמים והנוטרים.

  10. מאת בן-עמי לבבי.
    העלית אלי אשד שאלה חשובה ביותר.
    מאז התפלגה הממלכה לשני עמים לאחר מות שלמה המלך – 928 לפנ”הס, התחלפו 11 מלכים בשבע ממלכות עד נבוכדנאצר שהחריב את ירושלים בשנת 586 לפנ”הס. היהודים סבלו מהגליות וגירושים “על אשר לא שמעו בקול יהוה אלהיהם ויעכרו את בריתו את כל אשר ציוה משה עבד יהוה…” (מלכים ב’ י”ח 12.) אל קנא ונוקם. ובכל זאת החזיקו מעמד בכל השנים האלה ולא נחכדו מבמת ההיסטוריה כמו עמים רבים אחרים. למרות שההתפלגות לשתי ממלכות היתה אסון גדול ליהודים, היו מלכים ששמרו לעבוד את יהוה, והיו כאלה שהאמינו באלים אחרים. אך לא הצליחו להתגבר ולשוב להקים ממלכה כמו בימי שלמה המלך. רק בימי כורש מלך פרס- 539 לפנ”הס, הורשו הגולים לשוב לארצם וגם הובטח להם הקמת בית המקדש על פי מצות יהוה את כורש. שיבת ציון לאחר הגלות לא נמשכה הרבה; היוונים המקדונים והרומאים לא השביעו נחת את היהודים. וכך לקראת עזיבת מרדוך באלף השני לפנ”הס הפך האזור לשממה מבחינה תרבותית וגיאואיסטרטגית וישראל כמעט חוסלה.
    הסופר יורם קניוק כותב ב”היהודי האחרון”: יום אחד שאל יהוה את המנהל הראשי: מה היה הסיפור הזה על איזה עם שקראו להם יהודים? ענה לו המנהל: הם אהבו אותך בכל נפשם ובכל מאודם, עד היום.
    “איזה בזבוז” אמר יהוה, ונרדם לאלף שנים.
    לסיכום: למרות התהפוכות של ההיסטוריה, היהודים היו בבת עיניו של יהוה, אך כאל קנא ונוקם העניש אותם קשות כאשר העזו לשכוח אותו.

  11. שים לב שלא ענית לעניין אלא השבת בסיסמאות קונבנציונאליות. .
    כאן זהו דיון רציני והינך מתבקש לענות לעניין.
    נחזור :
    אם אתה יוצא מנקודת ההנחה כפי שאתה וסיטשין עושים בספריכם שמרדוך -אשור -בל -יהוה ( לטענתך ,לא לדעת סיטשין ) הוא חייזר דמוי אדם ,ההנחה שלכם היא שהוא גם חושב כמו אדם ושוקל במונחים איסטרטגיים של אדם אם גם לאורך תקופה של אלפי שנים.
    אז נחזור על השאלה :
    אתה טוען שאשור -מרדוך האל הראשי של אשור ובבל וכו’ שהוא גם האל “יהווה של ממלכת יהודה של המלך חזקיהו מחליט לבחור בין שני צדדים ששניהם עובדים אותו כאשר המלך האשורי סנחריב צר על ירושלים של המלך חזקיהו שמרד בו .
    לטענתך האל אשור מרדוך החליט לבחור אז בצד של יהודה למרות שסנחריב מאמינו ומעריצו ( שאנחנו יודעים מהארכיאולוגיה שביצע רפורמה דתית שהעמידה את האל אשור מעל כל האלים ואולי היא המודל לרפורמה הידועה של חזקיהו שהייתה דומה ) הוא המלך החזק ביותר בעולם .
    בכך הוא משפיל את סנחריב שביצע רפורמות דתיות למענו. ומאחר שמרדוך -אשור אינו החייזר היחיד אלא יש חייזרים יריבים בין האנונאקי הוא חייב לקחת בחשבון שסנחריב ויורשיו יפנו כעת לעזרתם ותמיכתם ובכך הוא תוקע לעצמו גול עצמי.
    מה ההיגיון האיסטרטאגי של החייזר כאן ? איזה סיבה יש לו לבחור בצד של המלך חזקיהו ובכך לסכן את עצמו פשוטו כמשמעו ?

  12. מאת בן-עמי לבבי.
    אני מתחיל מהסוף: אחרי השואה הגרעינית של 2024 לפנ”הס שהיתה בדילמון שבסיני, האלים עזבו את האדמה ונותר האל יהוה שפעל רחוק מהסכנה, אשר על כן הוא היה ונשאר האל הדומיננתי על האדמה. הוא העלה והוריד מלכים וסכסך ביניהם כי זו היתה השיטה לשליטתו בעמים ובמלכים: “הנה יהוה רוכב על עב קל…וסיכסכתי מצרים במצרים ונלחמו איש באחיו…עיר בעיר וממלכה בממלכה”.(ישעיה י”ט). במשך כשבע מאות שנים הוא העלה והוריד יותר משבעה עמים, החל מהאשורים וכלה ביוונים ואנטיוכוס ההלני. היחידים שנשארו על במת ההיסטוריה היו היהודים. במשך תקופה זו אין בטקסטים העתיקים כל זכר לאלים האחרים. כאשר המצב בירושלים נעשה בלתי נסבל והנביא שהיה לו קשר קבוע עם האל פונה אל יהוה בשמו של צדקיהו ומבקש: “יום צרה ותוכחה היום הזה כי באו בנים עד משבר וכח אין ללידה. אולי ישמע יהוה אלהיך את כל דברי רבשקה אשר שלחו מלך אשור אדניו לחרף אלהים חי”…והנביא שב ואומר: “כה אמר יהוה אלהי ישראל; אשר התפללת אלי אל סנחריב מלך אשור שמעתי. זה הדבר שר דיבר יהוה עליו…את מי חיחרפת וגידפת ועל מי הרימות קול ותישא מרום עיניך על קדוש ישראל:” והסוף ידוע. (מלכים ב’ י”ט). וזה ממשיך בדברים קשים נוספים על כל הדף. אם זה לא מספיק איני יודע מה כן.

    אני לא חושב שאלה הן סיסמאות קונבנציאליות ותשובות שלא לעניין. יש בעיניי חשיבות מרובה לחילופי הדברים שעוסקים ההיסטוריה שלנו ובראייתה הנכוחה והאמיתית.. אם אינך רואה זאת באותה רמה כי אז אין לי מה להוסיף.

  13. מאת בן-עמי לבבי.
    ביום 24.07 שלחתי לאלי אשד את תשובתי לבקורת של חיים מזר.
    עד עכשיו לא מצאתי דבר על כך באתר של אשד. במקום זאת קיבלתי דרישה לשלוח תמונות על תגובתי
    ל- “שמות המשורר”…
    טעות?

  14. http://metro.co.uk/2017/01/25/doomsday-asteroid-will-hit-earth-on-february-16-russian-maniac-warns-6406076/

    יסטריה: ב-16 בפברואר אסטרואיד ישמיד את כדור הארץ
    נאס”א אכן זיהוי אובייקט מסתורי בקצה מערכת השמש שלנו, אך קבעו שהוא יחלוף על פנינו ללא כל חשש מפגיעה. “אסטרונום” רוסי טוען: הם משקרים, הפגיעה ההרסנית תתרחש בעוד שבועיים
    היקס | פורסם 30/01/17 07:16
    מוקדם יותר השנה, נאס”א זיהתה אובייקט מסתורי בקצה מערכת השמש שלנו וקבעה כי על פי מסלולו הנוכחי הוא ירחף בבטחה מעבר לכדור הארץ. למרות זאת, “אסטרונום” רוסי טוען שהם טועים – ולא רק שהאסטרואיד יפגע בכוכב הלכת שלנו, הוא בעצם חלק מאותו כוכב מוות שאהוב על חובבי הקונספירציות: “ניבירו”.

    אם שאלתם את עצמכם מה זה הניבירו הזה, אז מדובר ב”כוכב” שרבים ברשת טוענים, באופן תכוף מאוד, כי הוא זה שיביא את חורבן כדור הארץ – אבל משום מה זה אף פעם לא קורה. חשוב לציין בשלב הזה את המובן מאליו: אין שום הוכחה מדעית לקיומו של כוכב המוות הנ”ל. אף על פי כן, ה”אסטרונום” דיומין דמיר זקרוביץ’ טוען כי “אנחנו ראינו את הנתונים, זה לא מתקבל על הדעת שנאס”א לא יודעים את האמת. הם משקרים במצח נחושה!”.

    “האובייקט, אותו הם מכנים 9WF, יצא ממערכת ‘ניבירו’ כבר באוקטובר. מאז נאס”א מודעים לכך שוא יפגע בכדור הארץ ורק עכשיו הם מספרים לציבור? אני לא יודע מהו אזור הפגיעה, אבל הם בוודאי יודעים מה הוא יהיה. כולנו בסכנה”.

    זקרוביץ’ מאמין שיש קונספירציה בינלאומית, המובלת על-ידי ההנהגה הרוסית ומדינות המערב, שמטרתה לטייח את קיומו של כוכב המוות ניבירו. הוא טוען שקודם כל האסטרואיד יפגע והוא לבדו ישמיד עיר שלמה או יגרום לגלי צונאמי אימתניים. רק אז יגיע ניבירו ובשלב הזה לא יהיה מנוס מהשמדה עולמית.

    בנאס”א, בכל אופן, אומרים שהאובייקט (אולי שאריות של כוכב שביט או חלק מחגורת אסטרואידים) עתיד לעבור בסמוך למסלול של כדור הארץ ב-15 בפברואר ואיננו מהווה כלל סכנה.

  15. נבואת חורבן נוספת קובעת את חורבן העולם ב-5 באוקטובר 2017 כתוצאה מהתקרבות כוכב הלכת ניבירו שמפניו הזהירו כבר בשנים קודמות אבל נשאר משום מה בלתי נראה לעין ולטלסקופ.

    http://news.walla.co.il/item/3028269
    נבואה חדשה: כדור הארץ יושמד באוקטובר 2017 – והעשירים כבר בונים לעצמם בונקרים
    האם הפעם הנבואה תתממש? כוכב הלכת המסתורי, כוכב אקס, מאיים שוב לפגוע בכדור הארץ ולחסל את כולנו כשהצפי הוא אוקטובר 2017. הפעם יותר אנשים לוקחים את התחזית הזאת ברצינות

    תגיות: כוכב אקסאפוקליפסה כדור הארץ סוף העולם

    יום שלישי, 03 בינואר 2017, 10:3

    אל תטרחו לקבוע תכניות עד לסוף השנה, כי בסתיו הקרוב כוכב לכת ענקי יפגע בכדור הארץ שלנו ויהרוג את כולנו. 2016 כנראה בכל זאת הייתה שנה טובה יותר.

    האחראי לנבואה הפסימית החדשה הוא החוקר דייויד מיד, שעומד מאחורי הספר “כוכב X: הגעתו ב-2017”. לדבריו, ישנן “הוכחות חותכות” שכוכב לכת יתנגש בכדור בארץ בספטמבר או מקסימום באוקטובר הקרובים, ואף טוען שאנשי האליטה מודעים לכך וכבר בונים לעצמם בונקרים כדי לשרוד את ההתנגשות הזאת. מיד אומר שבנאס”א לא מעדכנים את הציבור במידע בכדי למנוע פאניקה ומביא כמה הוכחות שיום הדין מתקרב, “רעידות האדמה גדלו באופן דרמטי – הן כמותית והן עוצמתית. הסופות מתרבות בסוגן, בעוצמתן ובגודלן. בולענים וסדקים מופיעים בשלל מקומות על קרום כדור הארץ. גלי החום מתחזקים ונמשכים לאורך זמן”.
    הוא ממשיך: “באותה מסגרת זמן, ב-23 בספטמבר 2017, הירח יופיע תחת רגליה של קבוצת הכוכבים בתולה. השמש תעקוף גם היא את בתולה. התהליך שיקרה בשנת 2017 מהווה “לידה”. זה קורה כשכוכבי לכת עוברים בין רגלי מזל בתולה, וכוכב לכת צדק ‘ייוולד’ ב-9.9.17. מה שיקרה אחר כך זה שכוכב אקס יכסה את השמש באופן מלא, ויכסה את כדור הארץ והירח בצל בפעם הבאה שיהיה ירח מלא. זה יקרה ביום חמישי ה-5 באוקטובר 2017 (מועד הירח המלא הבא)”.

    הוא לא היחיד שמבשר לנו רעות. בעל הבונקר רוברט ויסינו, גם צופה שכוכב X בדרכו אלינו. היזם טוען שאנשי האליטה כנראה כבר מתכוננים לאפוקליפסה הקרובה. הוא אמר לדיילי סטאר: “אתם צריכים לשאול את עצמכם למה רוסיה ביצעה לאחרונה תרגיל חירום ל-40 מיליון אזרחים? אין שום ספק שזה מגיע. זה הולך להיות מטורף, ממש כמו בתנ”ך. אם תשרדו ותהיו פצועים ושרופים מהקרינה, תוכלו לשרוד על פני האדמה, ברחובות, עם החולדות ושאר האנשים שישרדו את זה. זה יהיה כמו גיהנום עלי אדמות”.
    “כוכב אקס” ()
    במשך עשרות שנים, קונספירציות שונות חזו שכוכב הלכת החדש והבלתי נראה מעבר לנפטון – ששמו ניבירו או כוכב אקס – הולך להתנגש בכדור הארץ. על פי תחזיות קודמות, הכוכב היה אמור לפגוע בנו כבר באפריל 2016 ואפילו בספטמבר האחרון. הוא גם הופיע בחזון אחרית הימים ב-2012ואפילו בעשור הקודם, בחורבן שצפו לנו חובבי הקונספירציות ב-2003. נאס”א ביסודיות הפריכה שוב ושוב את המיתוס על הכוכב ההרסני וטענה שהנבואות האלה הן לא פחות ממתיחות ברשת ואין להן כל בסיס עובדתי. לדברי נאס”א, אם כוכב X היה אמיתי, אסטרונומים כבר היו מאתרים אותו בעשור הקודם, ועד היום כבר כולנו היינו יכולים לראות אותו. חובבי הקונספירציות טוענים שבנאס”א מנסים להרגיע את הציבור כדי למנוע פאניקה, ולנו רק נותר לבחור צד.”

  16. קץ העולם באוקטובר 2017 ?
    כ הנבואה הבאה שיש לבדוק היא של אחד דיויד מיד שטוען שכוכב הלכת ניבירו שתואר לראשונה בידי הישראלי זכריה סיטשין ,יפרוץ לשמי כדור הארץ ב23 בספטמבר והעולם יגיע לקיצו באוקטובר.
    לטענתו שהפכה לבז השעה בתקופת דונלד טראמפ “האליטות יודעות את זה היטב”.

    נחכה ונראה. אני מנבא שבנובמבר 2017 אני אכתוב ואפרסם מאמר על נבואות ותחזיות העתיד לגבי שנת 2018

  17. תיאוריית ניבירו: כוכב הלכת הדמיוני ש”מאיים עלינו”
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4976553,00.html
    חובבי תיאוריות קונספירציה טוענים כי ניבירו, שמוזכר לראשונה בתרבות השומרית, עלול להתנגש בכדור הארץ. כל הסיבות המדעיות המסבירות למה אין כוכב לכת כזה
    ליאור רובננקו ושי שמש, מדע גדול, בקטנה פורסם: 23.06.17 , 17:47

    די להזכיר את השם “ניבירו” בקרב חובבי תיאוריות קשר כדי לזכות בהזמנה פתוחה לוויכוח או לכל הפחות בארשת פנים חשדנית. בדומה לתיאוריות קשר אחרות, גם זו – המספרת על על גוף מסתורי שעומד להתנגש בכדור הארץ ולהכחיד את כל החיים על פניו – זוכה לעדנה מדי כמה חודשים. לאחרונה הכריזו חוקרים במכון הטכנולוגי של קליפורניה (קאלטק) שמצאו רמזים לקיומו של כוכב לכת נוסף במערכת השמש. תחזית זו הציתה את דמיונם של חסידי תיאוריית ניבירו, שהכריזו כי כוכב לכת זה (הזוכה בינתיים לכינוי “כוכב הלכת X” או “כוכב הלכת התשיעי”) הוא אינו אלא ניבירו הנמצא בדרכו להשמידנו. אבל אין מה לדאוג – כרגיל, אנחנו פה להרגיע ולבקש מכם לחכות עוד רגע לפני שאתם אורזים מזוודה ועוברים לגור בירח.
    ו

    הסיפור על ניבירו מתחיל בתרבות השומרית, תרבות עתיקה ששגשגה בין האלף הרביעי לסוף האלף השלישי לפני הספירה, ומרכזה היה בבבל – כיום, בעיראק. לתרבות זו מיוחסים חלק מהפיתוחים החשובים של הציוויליזציה המערבית, כמו המצאת הגלגל, הכתב והחקלאות המתקדמת. לפני כ-20 שנה פיתח הסופר האמריקני זכריה סיצ’ין תיאוריה פסאודו-מדעית המבוססת על חלק מכתבי השומרים, לפיה מקורם של בני האדם על כדור הארץ הוא חייזרים. בהתבססו על חותם שומרי השמור במוזיאון ברלין, VA243, טען סיצ’ין שהשומרים חזו את קיומו של כוכב לכת נוסף מלבד אלו הידועים לנו כיום – מידע שהיה יכול להינתן להם רק על ידי חייזרים שביקרו אותם. לפי סיצ’ין, שמו של כוכב הלכת הוא ניבירו – שפירושו “נקודת מעבר” או “מפגש”. שם זה מוזכר לרוב בהקשר של מפגש נחלים, אך לעתים גם בהקשר אסטרונומי, ככינוי ליום-השוויון. השם ניבירו מופיע גם מאוחר יותר בטקסטים בבליים – שבהם מצוין גרם שמיים אשר מהווה נקודת מעבר בין העולם התחתון לעולמות העליונים.

    פרשנותו של סיצ’ין הצטרפה אל כתביהם של סופרים-נוכלים פסאודו מדעיים אחרים, כמו אריך-פון דניקן (“מרכבות האלים”), ושימשה כדלק בידי חובבי תיאוריות קונספירציה. אלו התעלמו מהחוקרים הרבים שגרסו כי על הלוח שאותו ניתח סיצ’ין כלל לא מופיעים שמותיהם של כוכבי-הלכת – ושהשומרים בכלל האמינו שהעולם שטוח והשמש היא זו שסובבת אותו, ולא להפך. טענותיו של סיצ’ין, שכלל לא היה חוקר, ארכיאולוג או היסטוריון – התגלו כלא מקובלות בסטנדרטים מדעיים (ובמילים עדינות פחות – כסיפורי מעשיות). כלומר, פרשנות מוטעה של חוקר מטעם עצמו יוצרת מדי כמה שנים בהלה עולמית המתפרסמת “במיטב” כתבי העת. הסיפור הזה מוכר לכם מאיפה שהוא?

    מחשב מסלול מחדש
    מעבר לשגיאות הארכיאולוגיות הרבות בניתוח הכתבים השומרים; האם יכול להיות שסיצ’ין וחבריו חובבי תיאוריות הקונספירציה צודקים? האם יתכן כי אי שם במרחבי מערכת השמש החיצוני מסתתר לו כוכב לכת שרק מחכה להזדמנות הראשונה להשמיד את כל החיים על פני כדור הארץ?

    לפי חוקי קפלר, מסלולם של כל כוכבי הלכת במערכת השמש הוא אליפסה שהשמש נמצאת באחד ממוקדיה. בעוד שחלק ממסלולי כוכבי הלכת הם כמעט מעגליים, חלקם אליפטיים ודומים יותר לביצה. אם ניבירו אכן קיים ומתקרב לכדור הארץ אחת לכמה עשרות אלפי שנים, כפי שטוענים חסידי התיאוריה, הוא חייב להקיף את השמש במסלול אליפטי מאוד. על אף שתיאורטית קיום של מסלול כזה הוא אכן אפשרי – במציאות הדבר מסובך יותר.

    כוכב לכת שיחצה את כל מערכת השמש צפוי להיתקל בדרכו בהשפעתם של כוכבי הלכת הענקיים: צדק, שבתאי, אורנוס ונפטון. כוח הכבידה של כוכבי לכת אלה צפוי לשנות את מסלולו פעמים רבות, ולהסיט אותו ממסלול העובר דרך קרוב לכדור הארץ. בנוסף, אם היה כוכב לכת כזה בדרכו אלינו היינו מבחינים בו מתקרב, שכן מסע דמיוני כזה ממערכת השמש החיצונית צפוי לקחת כעשר שנים. לשם השוואה, את כוכב הלכת מאדים, הקטן מכדור הארץ בהרבה, ניתן לראות בקלות גם ללא טלסקופ.

    לאחרונה צפו ועלו סיפורי המעשיות על ניבירו. זוג חוקרים מהמכון הטכנולוגי של קליפורניה ניתחו את מסלוליהם של כמה מן הגופים המרוחקים ביותר מהשמש (כ-250 יחידות אסטרונומיות, שהן כעשרה מיליארד ק”מ) ומצאו כי הפרמטרים המסלוליים שלהם קרובים באופן מחשיד. ההסבר היחיד שהניח את דעתם של החוקרים הוא שגופים אלו מושפעים, וליתר דיוק – נמצאים בתהודה, מכוכב לכת שאינו מוכר לנו עדיין ומקיף את השמש במסלול אליפטי מאוד ובמרחק גדול מאוד. “כמובן”, נזעקו חסידי תיאוריית ניבירו. “זהו ניבירו הבא להשמידנו!”. העובדות, כמובן, מספרות סיפור אחר. החוקרים חישבו ומצאו שאם אכן קיים כוכב לכת תשיעי, הפריהליון שלו, או הנקודה במסלולו בה קרבתו לשמש מירבית, ימצא במרחק הגדול פי 200 מהמרחק בין כדור הארץ לשמש. במרחק כזה הוא אינו יכול להשפיע על כדור הארץ או להוות עליו איום.

    בימים אלו נמצא בעיצומו המירוץ למציאת “כוכב הלכת תשע”. באמצעות מודלים מתמטיים צמצמו אסטרונומים את האיזור בשמיים בו כוכב הלכת עשוי להימצא, וכעת אזור זה נסרק בקפדנות על ידי טלסקופים רבי עוצמה. אם “כוכב לכת תשע” אכן קיים, זהו רק עניין של זמן עד שיתגלה – ויספק לנו את התגלית האסטרונומית החשובה ביותר ב-50 השנים האחרונות. אנחנו מחזיקים אצבעות.

    הכתבה התפרסמה באתר של “מדע גדול, בקטנה” ובדף הפייסבוק של “מדע גדול, בקטנה”

  18. Why some people think the eclipse will cause secret planet ‘Nibiru’ to destroy Earth next month
    http://www.telegraph.co.uk/news/0/will-2017-solar-eclipse-cause-secret-planet-called-nibiru-destroy/

    Conspiracy theorists say the solar eclipse will bring about the apocalypse

    Eleanor Muffitt
    21 AUGUST 2017 • 5:10PM
    Conspiracy theorists around the world are claiming that a planet will collide with Earth this September – and that the coming total solar eclipse will signal the apocalypse’s beginning.

    David Meade, author of ‘Planet X – The 2017 Arrival’, asserts the planet Nibiru (also known as Planet X) will crash into our own on 23 September 2017.

    Although scientists deny the planet’s existence, Meade is convinced he is right after finding bible passages to support his claims.

    Earlier this year Meade asserted that Nibiru would crash into Earth in October, however he has now moved the date forward a few weeks.

    The Great American Eclipse – the total solar eclipse which will enshroud parts of the US in complete darkness on 21 August – now apparently indicates the planet’s arrival.

    The Great American Eclipse 2017 explained
    01:07
    Where does the theory come from?

    Despite a lack of evidence, David Meade – along with a number of other conspiracy theorists – claim bible passages and the solar eclipse’s existence support the idea that the end of times are nigh.

    Meade told The Daily Star earlier this month: “The Great American Eclipse of August 21, 2017, is a major – huge – harbinger.”

    The conspiracy theorist points to warnings in the Old Testament book of Isaiah, Chapter 13, verses nine to 10, which reads: “See, the Day of the Lord is coming – a cruel day, with wrath and fierce anger – to make the land desolate and destroy the sinners within it.

    “The Stars of Heaven and their constellations will not show their light. The rising Sun will be darkened and the Moon will not give its light.”

    Meade says this passage is connected to what he has dubbed the “33 Convergence”, where a string of coincidences all include the number 33.

    “When the eclipse begins on August 21, the sunrise will be dark, just as Isaiah predicts,” he says. “The Moon involved is called a black moon. These occur about every 33 months. In the Bible, the divine name of Elohim appears 33 times in Genesis.

    He added: “The eclipse will start in Lincoln Beach, Oregon – the 33rd state – and end on the 33rd degree of Charleston, South Carolina. Such a solar eclipse has not occurred since 1918, which is 99 years – or 33 times three.”

    33 days after the US’ total solar eclipse – on the 23 September – the stars will align just as the book of Revelation says they will before the world ends. This, Meade points out, “is indeed an amazing omen and a frightful sign.”

    Revelation’s chapter 12 depicts a “great sign”: that a “woman clothed with the sun, with the Moon under her feet and a crown of twelve stars on her head” will “give birth”.

    On September 23, Meade says, the Moon will appear at the feet of the constellation Virgo (a virgin woman). At the head of Virgo there will be 12 stars, the nine stars of Leo and the planets Mercury, Venus and Mars.

    Virgo will then appear to give birth to Jupiter, apparently signalling the beginning of the end for us all.

    What is Nibiru/Planet X?

    Conspiracy theorists have been predicting for decades that Nibiru – also referred to as Planet X – is going to collide with Earth and destroy it. Fortunately for us, their doomsday predictions have never actually been right (so far).

    An unseen planet debunked by NASA, Nibiru was first mentioned in 1976 by Zecharia Sitchin in his cult book ‘The 12th Planet’. The mystery planet is apparently home to a race of ancient aliens called the Annunaki, whom Sitchin credited with creating the human race.

    Nigel Watson, author of the UFO Investigations Manual, supports Sitchin’s idea, explaining: “Nibiru collided with a planet called Tiamat that was situated between Mars and Jupiter. The result was the creation of the asteroid belt and planet Earth.

    “Nibiru is populated by the Anunnaki, an advanced humanoid race, who visited Earth thousands of years to mine gold in Africa.

    “As an outcome of needing workers to carry out these mining operations they used genetics to create Homo Sapiens”.

    What other doomsday predictions have there been?

    The most well-known doomsday prediction is the Mayan Apocalypse: five years ago conspiracy theorists insisted Nibiru – yes, Nibiru again – would collide with Earth on 21 December, a claim based on a Mayan prophecy.

    Although the end of the 5,125-year Mayan Long Calendar triggered predictions of a catastrophic end for mankind, the US Geological Survey announced it was actually a “fairly unremarkable day on planet Earth”, rubbing salt in the wound by adding it was “very much a normal day”.

    Doomsday: Mayan apocalypse sites welcome the intrigued
    01:34
    The end of the world was also supposed to arrive on 21 May 2011, with Christian doomsday prophet Harold Camping predicting the Rapture would begin at 18:00 in each of the world’s time zones, wiping out nay-sayers with rolling earthquakes as believers ascended to heaven.

    The preacher refused to schedule any media interviews for the following day, saying: “There is no way that I can schedule an interview because I won’t be here” – but this doomsday prediction wasn’t his first.

    He blamed an earlier apocalyptic prediction of his, which passed quietly in 1994, on a mathematical error, explaining: “I’m not embarrassed about it. It was just the fact that it was premature.”

    Nor is this the first Armageddon prophecy to focus on eclipses. Following four consecutive lunar eclipses at six-monthly intervals, in 2015 US pastor John Hagee claimed global destruction was nigh.

    Awkwardly, this prediction contradicted fellow conspiracy theorist Chris McCann’s claim that the world would end on 7 October 2015 – thankfully, neither of the two were correct.

    What are scientists saying about the apocalypse?

    Although NASA haven’t responded to Meade’s assertions around the 23 September, they did comment on the 2012’s apocalypse prediction.

    NASA said then in a statement on their website: “Nibiru and other stories about wayward planets are an Internet hoax. There is no factual basis for these claims.

    “If Nibiru or Planet X were real and headed for an encounter with the Earth in 2012, astronomers would have been tracking it for at least the past decade, and it would be visible by now to the naked eye. Obviously, it does not exist.”

    When questioned about 2015’s potential apocalypse, the experts at NASA eased our minds even more, saying: “As best as we can tell, no large object is likely to strike the Earth any time in the next several hundred years.”

  19. מחר ב-23 לספטמבר לפי תיאורטיקני קונספירציה שזוכים לתשומת לב גדולה ברשת ובתיקשורת יופיע בשמיים כוכב הלכת העשירי “ניבירו ” ( שעליו דיבר לראשונה כותב ישראל שהפך לסופר רבי מכר בשם זכריה סיטשין ) והעולם יחרב .
    האומנם ? האם סיטשין המגלה של ניבירו אכן חזה שהוא יגיע לכאן בספטמבר 2017 ? ולסיום בונוס :קטעים משירת כוכב הלכת ניבירו של המשוררת המנוחה דיאנה מאן \
    ראו :
    נבואות” כוכב הלכת ניבירו ואחרית הימים על פי זכריה סיטשין ודיויד מיד
    http://www.yekum.org/2017/09/%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95-%D7%95%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9D/

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

5 × אחד =