Image result for nibiru  meade

מאת אלי אשד

נבואה מצמררת חדשה רצה מזה חודשים ברשת: ארה”ב והעולם ייחרבו בתוך כמה שבועות החל מיום המחרת לפרסום הרשימה – כלומר 23 בספטמבר 2017, ובמהלך חודש אוקטובר 2017.

נבואה זאת מבוססת גם על סדרת ספרים רבי מכר, שאותם כתב סופר ישראלי בארה”ב ואשר זכו לתפוצה ולהשפעה מדהימות.

נבואת אחרית הימים החדשה היא של דיויד מיד, המגדיר עצמו כ”נומרולוג נוצרי”, וידוע כמפיץ תיאוריות קונספירציה שונות לגבי דונלד טראמפ ואחרים.

Image result for David Meade nibiru book cover

הוא קובע בספרו “כוכב הלכת איקס  – ההגעה -ב-2017″, שהתבסס על הודעות קודמות שלו ברשתות החברתיות, שכוכב הלכת ניבירו, כוכב הלכת העשירי של מערכת השמש, יופיע בשמינו ב-23 בספטמבר 2017 וחורבן העולם יתקיים כתוצאה מכך במהלך חודש אוקטובר 2017, עם התפרצויות וולקניות, רעידות אדמה וסופות ענק חסרות תקדים.

נבואה זאת היא רק אחת מני רבת שרצות ברשת וקובעות תאריכים לסוף העולם, אבל משום מה היא עוררה עניין רב בעיתונים הבריטיים, שהפיצו אותם למיליונים.אולי בגלל הגרנדיוזיות יוצאת הדופן עד כה של ה”נבואה” על כוכב הלכת הנודד שיתנגש בכדור הארץ בשבועות הקרובים..

ראו כתבה אחת מני רבות על “נבואה” זאת כאן .

Image result for zecharia sitchin

זכריה סיטשין, חוקר ישראלי שכתב סדרת ספרים רבי מכר ששימשו השראה לתיאוריות קונספירציה מגוונות

מיד  מזהה את “ניבירו” עם כוכב הלכת העשירי, שעליו כתב החוקר הישראלי זכריה סיטשין החל מ-1976 סדרה של ספרים רבי מכר באנגלית, ששניים מהם אף תורגמו לעברית, ובהם טען שממנו הופיעו האלים השומריים ואחרים שנתנו תרבות לבני האדם בימי קדם, ושאליו חזרו לאחר אלפי שנים כדי לחזור ממנו לכדור הארץ שוב – כשזה שוב יתקרב לכדור הארץ במסלול המחזורי שלו.

Image result for ‫זכריה סיטשין‬‎

מאמר מפורט בן שני חלקים מאת כותב שורות אלו על זכריה סיטשין ועל תיאוריות כוכב הלכת העשירי ניבירו שלו שפורסם ב”יקום תרבות” – ראו כאן:

כוכב הנפילים: החלק הראשון

כוכב הנפילים: החלק השני

בשנים האחרונות קיבל המדע את הטענה שיש כוכב לכת תשיעי מעבר לכוכב הלכת פלוטו (שנחשב כעת לכוכב לכת ננסי בלבד), וכעת מתבצעים אחריו חיפושים באמצעים שונים.( מאמר מקיף על כוכב הלכת “פלוטו ” ראו  ב”יקום תרבות “כאן )

דיויד מיד, כמו כמו תיאורטיקני קוספירציה רבים אחרים, רואה בכך כחיזוק עצום לטענותיו על אסון מתקרב.

האליטות הנכלוליות, קובע מיד ברוח הזמנים מתעבי האליטות הללו, יודעות על כוכב הלכת המתקרב  בדיוק כמוהו (הוא גילה זאת על סמך נבואות בתנ”ך והפירמידות במצרים), אבל מסתירות את זה מהציבור  ומעדיפות להעסיק אותו בהבלים כמו ההתחמשות הגרעינית של צפון קוריאה, דאע”ש וכיוצא באלו זוטות.

Image result for nibiru  meade

על הטענות שנאס”א לא גילתה שום כוכב לכת מתקרב כזה בשמיים וטוענת שמדובר במתיחה נוספת מני רבות, הוא עונה בטענות שדווקא יש מדענים (כולם אנונימיים) שדיווחו לו שיש להם הוכחות וצילומים להתקרבות כוכב הלכת המסוכן.

טענתו של מיד היא דוגמה נוספת לכך שהמיתולוגיה של סיטשין זוכה היום להצלחה גדולה. אף לא כותב אחר בנושא חייזרים בעבר הרחוק בכדור הארץ זכה להצלחה של סיטשין, שהמיתוס שיצר (ולא רק הרעיונות, כמו במקרה של פון דניקן) נתן את השראתו לרבים אחרים, שיצרו כתוצאה מעין “יקום משותף” המבוסס על ההיסטוריה שאותה יצר סיטשין בספריו. היא פותחה והורחבה בידי סופרים אחרים כמו כל מיתולוגיה מוצלחת באמת, וכל אחד מהם נותן לה את הווריאציה שלו על כוכב ניבירו. יש אנשים “שמתקשרים” עם עולם זה.

בין השאר, תורגמו לעברית שניים מספריו, והמתרגם של ספרו הראשון של סיטשין,בן עמי לבבי, כתב בתוספת שני ספרים בהשראת התיאוריות של סיטשין.

המשוררת דיאנה מן ז”ל, שכתבה ב”יקום תרבות”, אף כתבה סדרה של  פואמות מרשימות על אנשי כוכב הלכת ניבירו בהשראת ספריו של סיטשין (ואותן תוכלו למצוא ב”יקום תרבות” כאן: “שירי כוכב הלכת ניבירו”).

קשה לדעת מה סיטשין חשב על השימוש שאחרים עושים ברעיונותיו (סיפוריו?). הוא בעצמו נמנע בקפדנות מלתאר את העתיד לבוא כאשר ניבירו יתקרב שוב לכדור הארץ ומעדיף להתמקד בעבר בטענה שהעבר הוא המפתח לעתיד וכי העתיד החל… אבל בסוף חייו לא נשארה לו ברירה. כאשר אנשים אחרים לקחו את רעיונותיו ויצרו מהם תרחישים לעתיד הקרוב שבו יופיעו הכוכב ניבירו ואנשי ניבירו שוב בכדור הארץ…

Image result for stephan mid nibiru book cover

היו טענות שונות באשר לשאלה מתי ניבירו יגיע מחדש לאזור כדור הארץ.

החלה בכך הסופרת C.L.TURNAGE שכתבה ספר בשם WAR IN HEAVENֱ 1996 שבו היא יוצאת מנקודת ההנחה של התיאוריות של סיטשין על ניבירו, ורק מרחיבה אותן לתיאור של מלחמה שהתנהלה בכלל מערכת השמש והרסה את כוכבי הלכת מאדים, שבו היו פעם חיים ואת נוגה שבעבר היה ניתן לישוב. סיטשין הצנוע יותר מסתפק בספריו רק בתיאור המלחמה הגרעינית על פני כדור הארץ, על סמך הכתבים הקדומים שהתרחשה בערך במאה ה-21 לפני הספירה בימי אברהם אבינו.

תורנארג גם חזתה בפרטי פרטים כיצד יתנהלו אחרית הימים וליתר דיוק בשנת 2060 כאשר הכוכב ניבירו שוב יתקרב לכדור הארץ כמו בעבר הרחוק שאותו תיאר סיטשין. עתיד שבו כוחות הטוב והרע של הכוכב ניבירו נאבקים בינהם (TUNRAG P. 19). למעשה אלה שתי קבוצות פוליטיות מתנגדות שאחת מהן היא “מפלגת הנחש” שבין חבריה נמצאים דמויות ידועות כמו האל מרדוק, וקבוצה שניה שהחבר הבולט בה הוא ישו הנוצרי – והן ינהלו את הקרב האחרון על כדור הארץ בהתאם לנבואות התנ”ך ובהן נבוכדנאצר בבלי חדש ( אולי סדאם חוסיין לדעת טונרג , עמ’ 86) ימלא בו תפקיד מפתח הרסני כנציגו של מרדוק לפני שישו הנוצרי (בן תערובת של הניבירים ובני אדם) יחזור לבסוף בראש כוחות הניבירואים הטובים, ישמיד את כוחות מפלגת הנחש ובכך יגשים את כל נבואות התנ”ך והברית החדשה. כל הרעיונות האפוקליפטיים של הנצרות משולבת כאן בסינתיזה מלאה עם ה”סיטשיאנזים”.

אחרי כן הופיעה אישה אחרת שזכתה לפרסום רב יותר מטורנאג, משום שפרסמה את טענותיה ברשתות החברתיות ולא בספרים בתפוצה נמוכה כפי שעשתה טונראג.

מדובר באישה בשם ננסי ליאדר, מתקשרת עם ישויות חוצניות שטענה בקבוצות דיון שונות ברשת החל מ-1997 על סמך התקשורים, שכוכב הלכת איקס – הוא ניבירו – יופיע בקרבת כדור הארץ. זה יתרחש ב-27 במאי של שנת 2003, וכתוצאה יתרחשו חילופי קטבים שיביאו לחורבן האנושות. אנשים שונים החלו להפיץ את טענותיה לגבי ניבירו במאי 2003.

זכריה סיטשין פרסם אז בספטמבר 2002 הצהרה רשמית כי אין לו כל קשר לאלה הטוענים שניבירו יתקרב שוב לכדור הארץ בשנת 2003!

אחרי שמאי 2003 בא וחלף ושום ניבירו לא הופיע בשמיים, הסבירה לידר בריאיון ב-2004 שזה בסך הכל היה שקר לבן כדי להטעות את הרשויות. היא הסבירה שניבירו אכן יופיע, אבל סירבה לחשוף את התאריך כדי – כדבריה – להמשיך לבלבל את הרשויות ואת האליטות.

אז נשמעו טענות שונות שניבירו יופיע בתאריך אחרית הימים על פי בני  שבט המאיה ב-21 בדצמבר 2012, ורבים חיכו  לכוכב הלכת שיופיע אז ויגרום לחורבן העולם על פי “נבואת המאיה”.( וראו על כך מאמר מפורט כאן )

Image result for sitchin the end of days

סיטשין, שמצא אז כנראה שהגיעו מים עד נפש מצדו, פרסם ספר ב-2007 בשם “The End of Days”, שבו הצהיר ששובו של כוכב הלכת ניבירו גם לא צפוי ב-2012 (הוא נפטר ב-2010).

בכל אופן, הוא מדגיש שהחזרה של כוכב הלכת ניבירו לקרבת כדור הארץ איננה זהה ל”אחרית הימים” המתוארת בספר יחזקאל וחוזים אחרים לאחר מכן, והוא פירט יותר בספרו האחרון מתי בדיוק הוא חושב שהחיייזרים מניבירו יגיעו לכאן.

וזה לא יהיה ב-2012, כפי שחשבו כמה מתלמידיו הנלהבים (סיטשין עצמו חשב שהתאריך שניתן לתאריך המפורסם של בני מאיה, שבו יסתיים מחזור  קוסמי שיהיה תאריך שיבתו של האל תות לכדור הארץ, כלל לא יהיה 2012 אלא בכלל הכוונה ל-2087). ובהחלט  גם לא בחודש ספטמבר או אוקטובר 2017, תאריך “אחרית הימים” שעליו ככל הנראה סיטשין אף לא שמע במהלך חייו.

לדעתו של סיטשין תאריך אפשרי אחד לשובו של כוכב הלכת ניבירו לסביבת לכדור הארץ יהיה 2240 – וגם זה לדעתו היה תאריך מוקדם מדי. תאריך סביר עוד יותר לדעתו יהיה שנת 2900.

זה כאמור לגבי “שובו” מעברו של כוכב הלכת ניבירו בסביבת כדור הארץ.

אבל סיטשין הסכים שייתכן שבני ניבירו האלים השומריים לשעבר יחזרו מוקדם יותר בספינות חלל, והציע תאריכים בין 2060 ו-2374. ובכך הסתמך גם על פרשנויותיו של המדען מהמאה ה-17 ניוטון, ששמורות כיום  בספריה הלאומית בירושלים) לפסוקים שונים בספר דניאל.

לדעתו התאריך לשובם של בני ניבירו והתגשמות הנבואות קץ הימים עוד היה רחוק.

כאן ניתן לציין שאם לבני ניבירו יש ספינות לחלל, אזי אין שום דבר שמונע מהם לחזור גם היום בשנת 2017 בספינות החלל האלו. אחרי הכול, יש להניח שהתרבות והטכנולוגיה אצלם רק המשיכה להתפתח באלפי השנים מאז ביקוריהם הקודמים בכדור הארץ. ואם לא התפתחו אלא נסוגו, מן הסתם זה ישפיע על יכולותיהם לבקר בכדור הארץ בעתיד.

אבל אלו הן ספקולציות כמובן. סיטשין הניח מן הסתם “ש”הנפילים” נשארו מבחינה טכנולוגית בדיוק כפי שהיו בימי מסופוטמיה, ולכן יוכלו לבקר בכדור הארץ רק בזמנים מסוימים בגלל יכולותיהם הטכנולוגיות המוגבלות יחסית.

האם כל זה אומר שסוף העולם צפוי בחודש הבא, כפי שצופה מיד?

אולי לשמחתו ואולי לצערו של תיאורטיקן הקונספירציה דיויד מיד -התשובה היא לא.

בשמיים אין כל סימנים לכוכב לכת מתקרב, אלא אם כן זה הוא בלתי נראה וחסר כל משקל, ואז היינו קולטים אותו כבר לפני חודשים ושנים. ואם יש שם כוכב לכת בלתי נראה וחסר משקל, אז זה לא הולך להשפיע על כדור הארץ, שימשיך בעיסוקיו בזוטות כמו ההתחמשות הגרעינית של צפון קוריאה ואיראן ודאע”ש, ואיומים רבים אחרים מסוגים שונים ומשונים…

אסיים את הרשימה הזאת בקטע מהפואמה הגדולה של המשוררת דיאנה מן על כוכב הלכת ניבירו. אני ממליץ לכולכם לקרוא את הפואמה בשלמותה מחר, ביום שבו כוכב ניבירו לא יופיע עוד בשמי כדור הארץ.  :

.

תחות רשם הדורות אומר את דבריו

בְּרֵאשִׁית הִנָּה אַחֲרִית הַיָּמִים

אַחֲרִית הַיָּמִים שֶׁחָלְפָה

לָשׁוּב

יָמִים שֶׁהָיוּ וְיָמִים שֶׁיִתְהַוּוּ, יְמֵי קֶדֶם שֶׁל הַתְּחִיָּה

יְמֵי קֶדֶם שֶׁל הַבְּרִיאָה

הַגְּסִיסָה

הַנְּשִׁיָּה

הַתְּחִלָּה

נֶחֱרָתִים הִנָּם

בִּזְכְרוֹנוֹת מֻרְדָּמִים

טְמוּנִים בְּרָבְדֵי בֵּינוֹת לְלִבָּן שֶׁל יְשֻׁיּוֹת אוֹר

הַמִּתְהַלְּכוֹת בְּתַרְדֵּמַת הַזְּמן הָאָבוּד

המּותִירוֹת

כְּמִיהָה לְעִדְּנֵי הַזַּהַב שֶׁבָּהֶם מַלְכֵי הָעוֹלָם דָּרְכוּ עַל אֶרֶץ

חֶמְדַת יַנְקוּתָהּ שֶׁל יָמֶיהָּ הָרִאשׁוֹנִים

וְאַף שֶׁל יְמֵינוּ.

וראו גם על עוד נבואות לגבי חודש אוקטובר 2017:

השדרן גבי גזית מראיין את אלי אשד ואת הרב פוייירשטיין על סוף העולם בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2017

אם זה יימשך כך… נבואות 2017

היום שבו התעורר סקיינט: האם צפויה אינטליגנציה מלאכותית לאיים עלינו… עוד היום?

13 תגובות

  1. יובל וליס מגיב על כתבה זאת :
    גב בצד המציאותי, יש שטוענים שיש כוכב לכת בגודל משמעותי רחוק ממסלולי נפטון ופלוטו (לפי סטיות במסלוליהם), והוא יעד מרכזי לחיפושים.
    האם לשמש יש כוכב שותף? סביר שלא – אם היה, כבר היה משפיע באופן כלשהו.

    אגב שואות – יש כמה שיכולות לסכן אותנו, כמו הפיכת ביטלג’וז לנובה (עניין של כמה עשרות אלפי שנים לכל היותר), וכן התמזגות 2 כוכבים שעשויים לפלוט קרינת X לעברינו. יתכן שכבר היתה תופעה כזו לפני 1.5 מיליארד שנה, כשהחיים באיזורי המים הרדודים נכחדו – מה שעשוי להעיד על אובדן זמני של רצועת האוזון שמגינה מפני קרינה קוסמית

    אגב הרצועה הזו – טקטוניקת הלוחות, השדה המגנטי של כדה”א, הירח הגורם ללחות ושפל ואולי גם שומר על גרעין נוזלי מסתובב של הארץ, שמייצר את השדה המגנטי – כל אלה הם דרישות נחוצות לקיום חיים בכדה”א, לא פחות מאיזור ‘זהבית’ המוכר (המרחק מהשמש). כך שגם אם התגלו מאות כוכבי לכת פוטנציאליים באיזורים האלה, עדיין צריך תנאים נוספים לקיום חיים, ומי יודע אם לא צריך עוד.

  2. כפי שכל מי שמציץ בשמיים יכול לראות גם היום ה-28 בספטמר 2017 ניבירו עדיין אינונמצא בשמיירושלים כפי שהיה אמור .
    ואיך מגיב על כך “החוזה ” דיויד מיד ? התשובה שלו היא קלאסית :העולם לא יגמר היום אבל הוא נגמר בכל מיקרה ואנחנו נבחין בכך רק במהלך חודש אוקטובר.
    Man who said the world is ending Saturday changed his mind. It isn’t actually ending
    USA TODAY NETWORKAshley May, USA TODAY Published 12:10 p.m. ET Sept. 22, 2017 | Updated 4:51 p.m. ET Sept. 22, 2017
    https://www.usatoday.com/story/news/nation-now/2017/09/22/man-who-said-world-ending-saturday-said-isnt-actually-ending/692907001/
    0:05
    1:11

    The world’s going to end eventually, but n…
    CLOSE
    Many ‘doomsday’ predictions have surfaced over the years. Here’s a look at four of the most notable ones. USA TODAY

    David Meade, who claimed the world will end Saturday, said doomsday isn’t this weekend after all.

    “The world is not ending, but the world as we know it is ending,” he told The Washington Post. “A major part of the world will not be the same the beginning of October.”

    Meade, Christian and self-published author, laid out his “astronomical, scientific, the Book of Revelation and geopolitics” ideology in his book Planet X — The 2017 Arrival. He claims Sept. 23 “Planet Nibiru” will collide with the Earth.

    But now Meade is saying this event won’t mark the apocalypse, but rather a series of dire events over the course of weeks, The Washington Post reports.

    NASA has said “Nibiru” or “Planet X” doesn’t exist and this is a hoax. Christian leaders have also disputed the claims. Christianity Today calls Meade “a made-up leader in a made-up field.”

    Even some translations of Biblical scripture refutes men making claims about knowing the date of the end. Just take a look at Matthew 24:36, which says: “But about that day or hour, no one knows, not even the angels in heaven, nor the Son, but only the Father.”

    Many like Meade have tried to pinpoint doomsday in the past. But, here we all are. At least for now.

  3. Planet X prophet to sue media for ‘sensationalising’ claim Nibiru threatens Earth

    THE man behind the book which predicted an Earth destroying planet will appear in the skies TOMORROW before wreaking havoc upon the globe, says he is set to sue media organisations for “sensationalising” his staggering claims.

    By JON AUSTIN
    PUBLISHED: 14:40, Fri, Sep 22, 2017 | UPDATED: 15:17, Fri, Sep 22, 2017

    http://www.express.co.uk/news/weird/857534/Planet-X-Nibiru-David-Meade-sue-media-End-of-the-world-September-23

    David Meade, a fundamentalist Christian, who sells a number of self-published conspiracy theory books online, insists his theory has been misrepresented.

    Mr Meade stands by his claims we should begin to see the approach of Nibiru from tomorrow, but that the apocalyptical events it will bring may not start until October 21 when it passes the Earth.

    They were made in the book Planet X – The 2017 Arrival, which has sparked an online sensation.

    Mr Mead says in his book: “The existence of Planet X is beyond any reasonable doubt, to a moral certainty,” but he claims the media has sensationalised this staggering claim.

    Writing for Planetxnews.com, he said: “These billion-dollar major media groups that write about us distort what we have said.

    “They write and distort what we say to sell papers.

    “They have to resort to sensationalism to do it. Therein lies the problem with the major media sources and their crazy headlines!

    “You know, I probably have defamation of character suits against 20 of these news organisations in the US and Australia (potential) but they have billions in reserves and could tie me up for ten to 20 years, even though I come from a family of lawyers. They are untouchable and they know it.”

  4. אז מה דיויד מיד טוען בסוף ה-23 בספטמבר כששום דבר לא צץ בשמיים ? האם הוא מודה בטעות כלשהיא?
    כמובן שלא /היום אף אחד לא מודה בטעויות רק טוען שעיוותו את דבריו.

    כך כתוב באתרו :

    http://writers-web-services.com/

    Before we proceed, let’s summarize some important points:
    Nothing is expected to happen in September
    It is possible at the end of October we may be about to enter into the 7-year Tribulation period, to be followed by a Millennium of peace

  5. עיתון ניסה לברר היום עם דיוי דמיד מה יש לו להגיד לגבי זה שכוכב הלכת ניבירו לא הופיע כמובטח בשמיים ב-23 בספטמבר. הוא טוען עכשיו שזה יהי באוקטובר וטוכן שבעצם לא קבע שום תאריך ספציפי מדוייק .ולמעשה משקר בחוצפה .
    בימי קדם היו קוראים לו “נביא שקר”.
    והנה הראיון :

    EXCLUSIVE: Where is Nibiru video? Doom prophet David Meade dodges issue of Planet X proof
    http://www.express.co.uk/news/weird/858600/Nibiru-Planet-X-David-Meade-end-of-the-world-September-23-The-Rapture
    PLANET X prophet David Meade has refused to explain why Nibiru has not definitively been seen in our skies or release a video that he claims would prove the myth is true.

    By JON AUSTIN
    PUBLISHED: 17:24, Mon, Sep 25, 2017 | UPDATED: 17:52, Mon, Sep 25, 2017

    PLANET X? David Meade won’t comment on a Nibiru video he claims to have obtained.
    Mr Meade was turned into an internet sensation after writing the book Planet X – the 2017 Arrival – which claimed a mythical planet system would pass Earth this year, triggering The Rapture on Earth with earthquakes, tsunamis, and volcanic eruptions, caused by the gravitation force of the celestial bodies.

    Mr Meade says a rare astrological constellation on Saturday, September 23, is foretold in a passage from the Bible, and was a warning of the arrival of Nibiru next month.

    Earlier this year, Mr Meade told Dailystar.co.uk he predicted Nibiru to be visible in the sky from September 23… though it has not been spotted yet.

    During an interview with a US conspiracy theory radio station called Late Night in the Midlands he also said that he had obtained genuine video footage from an astronomer based at an official observatory of Nibiru, making its way to Earth, which proved the myth was true.

    However, he said he was yet to decide if he would make it public.

    Following this disclosure Express.co.uk contacted Mr Meade today to ask him a series of questions, including “if he had got it wrong” after Nibiru failed to appear on Saturday and if he would allow us to publish the video he had which he said could prove the Planet X theory.

    Mr Meade clarified his position by sending the text of an article which explained that Nibiru would not pass Earth until October.


    The article said: “I’ve [David Meade] previously mentioned that September is the ‘Sign Month’ and the actual events on earth will likely begin about a month later, in October and particularly the last part of October.

    “It is possible at the end of October we may be about to enter into the seven-year Tribulation period, to be followed by a Millennium of peace.”

    We pressed him again as to why Nibiru had not become visible in the sky on September 23, and for access to the video.

    In response Mr Meade said: “The Revelation 12 Sign points to the Autumn of 2017 – that’s a wide date range, not a specific date. It’s the beginning, likely of a major transition in Bible eschatology.

    “I’ve studied it for 20 years. These light air brush articles don’t do it justice.

    “Do several days or weeks of research before you write an article.”
    He also advised that people listen to a previous video interview he carried out with US commentator Glenn Beck on his radio network TheBlaze.

    Again Mr Meade did to mention the video in his second reply.

    We contacted him again to ask for permission to see his video and why he had previously said Nibiru should become visible on September 23.

    He is yet to respond.

    The Nibiru myth is that a theorised mini solar system consisting of a sun, planets and moons is lurking on the edge of our solar system with a huge orbit of the sun.

    Nibiru believers are convinced the “rogue system” is making its way from the outer solar system inwards, where it will wreak havoc on Earth as it passes at about four million miles away, but causes the poles to switch and great earthquakes and volcanic eruptions.

    It emerged in 1976, when writer Zecharia Sitchin claimed that two ancient Middle Eastern cultures – the Babylonians and Sumerians – told of a giant planet – Nibiru – that orbited the Sun.


    Planet X prophet to sue media for ‘sensationalising’ Nibiru
    The connected conspiracy theory claims that NASA and western world leaders have known Nibiru is coming for years, but keep it from the public to prevent mass hysteria, and will be retreating to secure underground bunkers in the days before it passes.

    There have been several alleged predicted dates for Nibiru to pass given before that have come and gone.

    Nibiru failed to appear for the predicted passings in 2000, 2003 and 2012.

    NASA scientist Dr David Morrison said: “There is no credible evidence whatever for the existence of Nibiru. There are no pictures, no tracking, no astronomical observations.

    “I can quite specifically say how we know Planet X or Nibiru does not exist and does not threaten the Earth.

    “Firstly, if there was a planet headed into the inner solar system that was going to come close to the Earth, it would already be inside the orbit of Mars, it would be bright, it would be easily visible to the naked eye – if it was up there it would be easy to see it, all of us could see it.”

  6. כזכור לכל קוראי מאמר זה כוכב הלכת ניבירו לא הופיע בשמיים שלנו ב-23 לספטימבר 2017. אבל דיויד מיד “החוזה” טען שלא הבינו אותו נכון ושסוף העולם יתחיל בכלל ב”15 באוקטובר 2017 ( יום כתיבת תגובה זאת ) או אם לא אז ב-21 באוקטובר 2017 התאריך הסופי בהחלט ( כנראה) ואת יתחיל תהליך חורבן העולם שימשך שבע שנים טובות.
    בנתיים עד שזה יקרה אתם מוזמנים לשמוע ראיון שלי עם השדרן גבי גזית בנושא זה.
    אם העולם יתחיל להתפרק היום?
    אלי אשד מתייחס לתיאוריה לפיה התאריך 15.10.17 הוא תחילת הסוף של העולם
    דייב מיד, “מומחה לסוף העולם”, טוען שהיום (א’) יחלו 7 שנות רוע עולמיות, שהן תחילת תהליך התפרקות העולם. אלי אשד, חוקר תרבות ועורך מגזין ‘יקום תרבות ברשת’, מסביר את הנבואה האפוקליפטית – האזינו

    15/10/2017

    http://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=HDMKHJ&c41t4nzVQ=EE

  7. היום ה-21 באוקטובר 2017 ולפי הנבואה המתוארכת העדכנית ביותר של תיארטיקן הקונספירציות דיויד מיד ,היום יופיע סוף סוף כוכב הלכת ניבירו בשמיים וחורבן העולם יתחיל. בינתיים אני לא רואה שום דבר.
    באתר שלו מיד זהיר יותר ועכשיו דוחה את ההופעה המיוחלת של כוכב הלכת התשיעי ל”סוף אוקטובר”.
    תיאורטיקני הקונספרציות טוענים שהסיבה שלא רואים שום דבר מיוחד בשמיים זה בגלל מאמצי הסתרה ענקיים של ממשלות העולם ( עם זרקורים ) וכתוצאה כוכב הלכת החדש הענק בשמיים נשאר בלתי נראה.
    מה שלא מסביר כמובן מדוע אנו לא חשים את השפעתו בכל העולם. את זה זרקורי ענק לא יכולים להסתיר.
    ראו את הפרטים המדוייקים על טענות אלו כאן :
    http://www.express.co.uk/news/weird/867439/Nibiru-Planet-X-cover-up-end-of-the-world-skywatcher-Matt-Rogers
    אנחנו ב”יקום תרבות” נחגוג את ההופעה של ניבירו שתהיה או לא תהיה בסוף אוקטובר עם שיר אפוקליפטי של לורד ביירון וסיפור אפוקליפטי על הופעת כוכב בשמיים של הגדול מכולם אסימוב .
    יש למה לחכות.

  8. ה-23 בספטמבר בא והלך וכלום לא קרה ושום ניבירו לא הופיע בשמיים .
    כך גם החמש עשרה באוקטובר ,שגם בו היה אמור ניבירו .
    וכך גם ה-21 באטוקטובר.
    אז מכיוון שמתיחה טובה לא מפסיקים אז התאריך הוזז קדימה ל19 בנומבר 2017 ואז ניבירו אמור סוף סוף להופיע אם מנהיגי העולם לא יצליחו להסתיר אותו שוב.
    אז חורבן העולם וכאשר כלום לא יקרה ,המתיחה עם התאריך הבא תופיע גם היא כמו שעון .
    אבל יש פרט מעניין בכתבה.
    בשנת 2017 היו פחות רעידות אדמה מאשר בשנת 2016
    כמובן שאת המתחנים הפרט הזה לא מעניין.
    http://nationalpost.com/news/world/now-the-world-is-supposed-to-end-in-november-its-been-pushed-back-twice-when-an-imaginary-planet-appears

  9. http://nationalpost.com/news/world/now-the-world-is-supposed-to-end-in-november-its-been-pushed-back-twice-when-an-imaginary-planet-appears

    Now the world is supposed to end in November (the date’s been pushed back twice) when an imaginary planet appears
    You might think two consecutive misfired would quash the Nibiru theory. Instead, it’s simply transcended its erroneous author

    Artist rendering of Nibiru, a large mystery planet on the edge of our solar system.Getty Images
    Washington Post
    Avi Selk
    October 28, 2017
    3:07 PM EDT

    In September, to much fame, a man who claimed to have studied astronomy in Kentucky and deciphered the Book of Revelations predicted an ominous sign would appear on Sept. 23 and foretell the world’s end.

    “It’s a very biblically significant, numerologically significant number,” David Meade told The Washington Post then. A series of catastrophic events would follow the omen, he claimed, culminating in the appearance of a mysterious planet called Nibiru and the end of “the world as we know it.”

    Meade’s claim sold a lot of tabloids and YouTube ads. When Sept 23 passed with no omens or calamities, Meade revised his very numerologically significant date to Oct. 15, which also came and went uneventfully.

    You might think two consecutive misfired would quash the Nibiru theory. Instead, it’s simply transcended its erroneous author.

    Meade isn’t even mentioned in the latest batch of tabloid stories, which quote yet another doomsday theorist to warn that the end of all things not on Sept. 23 or Oct. 15 – but now Nov. 19, when Nibiru is supposed to set off cataclysmic earthquakes.

    “November 19th will see earthquake Armageddon across huge swaths of the planet,” the Daily Express wrote in representative tones. The paper cited as evidence unnamed “astronomers and seismologists” – and an illegible picture of the Earth, covered like pincushion in quake markers.

    Try to pin down the “astronomers and seismologists” who supposedly support this theory, and you end up at PlanetXNews.com, a conspiracy website that Meade sometimes writes for.

    The quake-pocalypse theory comes to us courtesy of a different author, Terral Croft. He writes that seismic activity has been increasing around the world as the massive “Black Star” (Nibiru has many names) wheels around the edge of the solar system, upsetting the planets within.

    Meade predicted Nibiru would approach Earth, maybe even collide with it. But this latest version of the theory claims Earth will simply line up with the sun and “black star” on Nov. 19, somehow triggering a “backside-alignment quake event.”

    Doomsday now scheduled for mid-October, says man who had people worried about Sept. 23 apocalypse
    Croft’s article doesn’t say what, exactly will happen then. The tabloids have been happy to fill in the blanks, claiming volcanoes will erupt and tectonic plates would smoosh into each other.

    But like every other Nibiru doomsday theory (which go back to 2003, as Kristine Phillips wrote for The Post) it’s based on an analysis of pure fantasy.

    Nibiru, as far as science can tell us, simply doesn’t exist.

    “It would be bright. It would be easily visible to the naked eye,” a NASA scientist wrote several years ago. “It would already be perturbing the orbits of Mars and Earth.”

    Astronomy aside, Croft’s article cites data from the U.S. Geological Society to argue that earthquakes have been increasing across the eastern United States and Canada as Niburu approaches its calamitous alignment with the sun.

    With the USGS couldn’t immediately be reached for comment, the agency’s earthquake catalogue tells a different story. So far, 2017 has seen fewer earthquakes worldwide with a weaker average magnitude than the same period in 2016.

    In other words, it doesn’t look much like the end times.

    Not that anything, at this point, appears able to stop Nibiru’s imaginary advances.

    In fact, the Express had a breaking update on Saturday – a new theory blaming a Vatican coverup for all Nibiru’s apparent failures to end the world on schedule.

  10. בלה דורון כותבת:
    “ויקיפדיה מזכירה לנו, שניבירו אמור להגיע (לפי סיטשין) כל 3600 שנה:
    “למרות זאת, זכריה סיטשין ומעריציו עדיין מחפשים את הפלנטה החסרה ומזהים אותה עם ניבירו, אשר לפי הטענה הוא בעל מסלול אליפטי המקיף את השמש מידי 3,600 שנים.”
    את ספרו של סיטשין, הפלנטה ה-12, קראתי במקור לפני כ-40 שנה. לפי חשבוני על פי דבריו נותרו לנו למעלה מ-1,000 שנים עד שניבירו יגיע לסביבה.
    לפיכך, לדעתי, כל כוכב לכת שאולי קרוב יותר כעת לכדור הארץ, אינו הכוכב עליו כתב סיטשין.
    בלה

  11. ב”ה 24.9.2020
    שלום וברכת השם על כולכם!
    לאור הטיעונים על קץ העולם
    ומאחר וכולכם תמותו
    ובטוחתני שלרבים מכם יש הון תועפות שלא תיזדקקו לו
    ניראה מי מיכם יהיה מוכן לסייע לי במצבי הקשה!
    אודה לכל מי שירים את הכפפה
    ומאחלת אני לכם ולכולנו עוד שנים רבות
    של בריאות אושר אהבה וטוב לב!
    ותיזכו לאריכות ימים בריאות איתנה ולב רחב!
    אשמח את תחליטו לסייע לי ואם תיכתבו לדואר שלי אשמח לפרטֱ
    maclih@walla.com.il
    תבורכו ושנה טובה וגמר חתימה טובה!
    בתודה מראש ובברכה
    MACLIH

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

5 × 2 =