עמותת “יקום תרבות” מכריזה על תחרות שירה בעברית

בנושא ״רוח החופש״.

כותבים מוזמנים בזאת להשתתף בתחרות, ולהגיש שירים שטרם פורסמו, רצוי חדשים שנכתבו במיוחד לתחרות.

יתקבלו עד שני שירים למגיש, כל שיר עד 20 שורות.

את השירים יש להגיש עד ליום 1 במאי 2023 שעה 17:00 למערכת “יקום תרבות” בדואל
amnon.stupp@gmail.com

תוצאות התחרות תפורסמנה עד יום 1 ביוני 2023.

הפרסים בתחרות:

לזוכה במקום הראשון 3000 שקל

לזוכה במקום השני 2000 שקל

לזוכה במקום השלישי 1000 שקל

אנו מודים לתורמים על תמיכתם.

את השירים יש להגיש בקובץ בפורמט וורד או בפורמט pdf, עם ניקוד מנחה, ללא פרטים מזהים של הכותב כדי שהשירים יגיעו לשופטים בתחרות בעילום שם. רצוי להגיש כל שיר בקובץ נפרד.

כמו כן יש לשלוח קובץ נפרד עם פרטי הכותב/ת, דרכי התקשרות עמה/ו, וויתור על זכויות יוצרים שיאפשר ליקום תרבות לפרסם את השירים לאחר התחרות בנוסח:
אני____ מצהיר/ה כי אני מגיש/ה את שיריי__________, ומאפשר/ת ל״יקום תרבות״ לפרסמם לאחר התחרות, ובלבד שיינתן לי קרדיט ככותב/ת. אני רשאי/ת לפרסם את השיר/ים בכל דרך שהיא לאחר התחרות. על החתום______

נא להקפיד על אי הפרת זכויות יוצרים, ועל המנעות מלשון הרע.

הפוסט הקודםמנקודת מבטה של האישה :שיחה עם יובל ששון
הפוסט הבאניוזלטר יקום תרבות ליום שישי 17/2/23
בוגרת האוניברסיטה העברית במתמטיקה ומדעי המחשב, ומוסמכת הטכניון במתמטיקה. עובדת בתעשית המחשבים. למדה בסדנאות לשירה בהנחייתם של דליה רביקוביץ, רבקה מרים, ויעקב בסר. פרסמה ארבעה ספרי שירה: "השקת ספינת צפייה" (2008), "התנסויות" (2012), "בעזרת חברים" (2016), "כח משיכה" (2020). מתרגמת שירים מרוסית ומאנגלית, מפרסמת רשימות ביקורת על ספרי שירה, על סרטים, ועל הצגות תיאטרון. יוזמת ומנחה אירועי שירה.
תחומי הענין הספרותיים שלי מאז ילדותי היו מדע בדיוני ופנטזיה, בתחילת המאה ה-21 גיליתי מחדש את הקומיקס, ובפרט את המנגה והאנימה. קיבלתי תואר ד"ר בפיסיקה מאוניברסיטת תל-אביב, בתחום האסטרופיסיקה. אך מאז שנת 2000 אני עוסק בתחום הסביבה, במסגרת בית הספר לסביבה ולמדעי כדור הארץ באוניברסיטת תל-אביב. כמו כן, עבדתי במרכז הבינתחומי לחיזוי טכנולוגי שליד אוניברסיטת תל-אביב המתמחה בעתידנות.

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

1 × 4 =