http://ufologie.patrickgross.org/ce3/1978-10-03-japan-sayamacity.htm

המאמר נכתב במאי 1996 ופורסם בביטאון המרכז הישראלי לחקר עב”מים, גיליון מס” 40, 2003

מאת חיים מזר

אחת העדויות החריגות והמוזרות ביותר בדבר מפגש עם חוצן נרשמה בתאריך 3.10.1978 ביפן. מי שדיווח על כך, סיפר על מפגש עם דמוי אדם שמפיו יצא מתקן אשר אסוציאטיבית הזכיר מקטרת. מהעיניים בקע אור כחול, על המצח היה מעין שקע בצורת משולש ומשני הצדדים יצאו שתי בליטות גדולות מאוד. התיאור הגרפי מעלה את האפשרות שמדובר בחוצן הלבוש בחליפת חלל. אם תיאור זה נאמן  למציאות מתעוררות מספר שאלות. מהו המתקן היוצא מהפה? מהו הסימן המשולש שעל המצח? מהן הבליטות היוצאות מהצדדים?

נתמקד בבליטות, וזאת מאחר שעשויה להיות להן נגיעה למערכת השמיעה של חוצן זה.

אם נשים לב, נראה שבליטות אלה הן סימטריות ומקבילות זו לזו. נניח הנחה ספקולטיבית למדי שמדובר באוזניים גדולות במיוחד, הרבה מעבר למקובל אצל בני אדם. אם השערה זו אכן נכונה, הרי כל ניסיון לחבוש קסדה מחייב התאמה של מבנה הקסדה לאוזניים אלה. אם לבני אדם היו  אוזניים כאלה והם היו מנסים לחבוש קסדה רגילה, הדבר היה בלתי אפשרי. חבישת קסדה כזאת הייתה מחייבת קיפול האוזניים קדימה או משיכתן לאחור לאורך זמן והדבקתן עם איזשהו אגד מדבק ללחיים או לאחורי הראש, תלוי בכיוון קיפולן של האוזניים. השארת האוזניים זמן ממושך במצב זה כרוכה באי נוחיות רבה ובכאבים. הדרך היחידה להתגבר על כך היא ייצורה של קסדה מתאימה. למשל, קסדה העשויה משני חלקים – קדמי ואחורי, הנפתחים כלפי  מעלה. עם חבישתה של הקסדה, שני החלקים מורדים כלפי online slots מטה וננעלים אחד בתוך השני, החלק הקדמי מכסה את הפנים והחלק האחורי את הראש ואת העורף.

מתבקשת כאן שאלה נוספת. לשם מה נחוצות לו, לחוצן זה, אוזניים כה גדולות? להסברת הנושא נעזר בהמחשה. כאשר אנו מנסים למקד את הקשבתנו או שהקול אותו אנו מעוניינים לשמוע הוא חלש, בדרך הטבע נצמיד את כף היד לאפרכסת האוזן. אנו כאילו מגדילים בצורה מלאכותית את שטח האפרכסת לקליטת גלי הקול. אצל חוצן זה, האוזן התפתחה כנראה לממדים אלה כתוצאה מתהליכים אבולוציוניים הקשורים לתנאי הסביבה שבה הוא חי. דוגמאות לבעלי חיים בעולמנו אשר להם אוזניים  גדולות הם הפיל והארנבת. הארנבת יכולה במידה מה להטות את אוזניה  לכיוון הרעש. אצל הפיל לאוזניים הגדולות תפקיד נוסף. אפרכסות אוזניו של הפיל בדרך כלל שמוטות והוא יכול להשתמש בהן גם כמניפות לקירור ראשו, דבר  שמתחייב מתנאי הסביבה בה הוא חי. מכיון שאצל רוב בעלי החיים שלהם אוזניים גדולות, האפרכסות זקורות, סביר להניח שגם אוזניו של חוצן זה זקורות.

אישוש אפשרי לניתוח האירוע המוצג כאן הוא עדויות נוספות למפגשים עם חוצנים שלהם אוזניים גדולות, חוצנים אשר אינם עוטים קסדות על הראש. עם זאת, ראוי לציין שסך המפגשים מסוג זה הוא קטן ביותר ולכן מחקר מעמיק יותר הוא קשה במיוחד ואולי בלתי אפשרי.

מקור

Brookesmith Peter (Ed)  –  The UFO Casebook  Orbis Publishing   1984  p. 64

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

חמש + שבע =