אז מה צפוי לנו בפסטיבל השירה הקרוב שייערך במטולה בתאריכים 27.5-25.5?
המשוררים, המתרגמים והמוזיקאים שייפגשו השנה במושבה הצפונית: סיון בסקין, אלמוג בהר, נעם פרתום, ענת לוין, אלחנן ניר, דורי מנור, ליאור שטרנברג, אלטייב ע’נאים, יחזקאל נפשי, הילה להב, אהרן שבתאי, צביה ליטבסקי, שמעון זנדבנק, עמינדב דיקמן, רוני סומק, רונן שפירא, חגית גרוסמן, רחל חלפי, ישראל הר, טוביה ריבנר, חיים גורי, בני ציפר, רועי גרינוולד, רון וידברג, רונה קינן, מתי כספי ושלמה גרוניך.
ברבים מן האירועים יקחו חלק גם תלמידי הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה, ת”א.

יום שישי, 25.5

לאן מועדות פניה של השירה העברית? מה בין השירה העברית הצעירה לשירה הפלסטינית הצעירה? מהן תכניותיו לעתיד של שמעון זנדבנק, וכיצד הן קשורות למפעל חייו התרגומי? מה מסתיר ישראל הַר מתחת לשפמו? מי יזכה בפרס “טבע” לשירה? וגם:  poetry slam מטולאי ושני מוזיקאים מופלאים במופע בלתי נשכח – מתי כספי ושלמה גרוניך.

אירועי היום הראשון

יום שבת, 26.5

מה חושב שלמה גרוניך על נתן זך, מאיר ויזלטיר ויאיר הורביץ? איך מלמדים שירה? האם יצליח בני ציפר להרגיז גם את משוררי הבארוק? מה ילחש דורי מנור באוזנה של רונה קינן? וגם: אבות ישורון בעברית ובערבית, רוני סומק ורונן שפירא מרביצים קלאסיקות, מסע תת-ימי ועל-ימי בעולמן של רחל חלפי וחגית גרוסמן ורסיטל של תלמידי הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה.

אירועי היום השני

יום א’, 27.5

שני המייסטרים הגדולים של השירה העברית, חיים גורי וטוביה ריבנר, נפגשים לראשונה לשיחה אישית. וגם: מופע סיום חגיגי בהשתתפות משוררי הפסטיבל ותלמידי הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה.

אירועי היום השלישי

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

3 + שש עשרה =