בספרו המצמרר של סטפן קינג “הניצוץ” תופס את המקום המרכזי בית המלון ,המקסים יפהפה –מפחיד ובעיקר מקסים “אוברלוק  הוטל ” שהוא מעניין הרבה יותר מכל הדמויות בספר ( וגם מאלו של הגירסה הקולנועית של הספר שהיא קלסיקה ביפני עצמה שאותה ביים סטנלי קובריק).

אוברלוק  הוטל הוא מקום שכאילו נשמר בקפסולת זמן משנות העשרים והשלושים של המאה הקודמת עם תמונות מאותה התקופה עם מוזיקה של התקופה שאינה מפסיקה  להישמע ובכל מקום נשמעים צלילים מוזרים  של אנשים רוקדים את ריקודי התקופה היא ודמויות בלתי ברורות שנעלמות כאשר אתה מישיר עליהם מבט של אנשים הלבושים בבגדי אותה התקופה.

בקצרה המקום האידיאלי לעלילת ספר אימה גותי.

תחושה דומה חשתי במקום בו קיים מגזין “יקום תרבות ” את אירוע הגותיקה והאימה שלו בסטודיו הנקרא “זבולון 10 ברחוב זבולון 10 בתל אביב. זהו מקום מקסים ויפהפה שמשרה עליך אווירה שהיא לא מן העידן הזה  שבו ישנן כמה ספות לפני תמונות ישנות של ציירים מוכרים וברקע מוזיקה מיושנת של שנות העשרים והשלושים של המאה  הקודמת.

אני יכול להעיד וכך יעידו  כל הצופים והמשתתפים שהמקום היה אידיאלי לערב גותיקה ואימה ולערב ספרותי בכלל. איני זוכר שום מקום שבו הייתה הרגשה טובה כל כך של שלמות ושהמקום הוא פשוט “מתאים ”  בעת קייום אירוע תרבות מאז ימי הזוהר של חנות הספרים –בית הקפה “הנסיך הקטן “( המקורי זה שמתואר בספרו של יובל עמי “הקומדיה התל אביבית ” לא החדש בנחלת בנימין .).אני מבקש להודות לבעלת  סטודיו “זבולון 10 “אורית ולאנשי צוותה על שיצרו את אווירה  מתוקה -מצמררת לערב גותיקה  שלא ישכח.

ראו עוד על סטודיו זבולון 10

כך מכניסים אורחים

אירוע הגותיקה והאימה של “יקום תרבות

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

שתיים × שלוש =