X-Men Vol 1 15

בשבועות הקרובים יעלה על המסכים סרט חדש שלו מחכים אלפי חובבי קומיקס בנשימה עצורה על פי סדרת הקומיקס המפורסמת ה”אקס מאן “. הסרט יתאר את מאבקם של המוטאנטים הנרדפים האלו ברובוטים קטלניים שתוכנתו במיוחד להשמיד אותם. “לרגל ההקרנה “יקום תרבות ” מביא את הסיפור המקורי שעליו מבוסס הסרט שנכתב בשנות השישים בידי היוצרים סטאן לי וג’ק קירבי.

קובץ:X-Men Days of Future Past.jpg

סיפור זה זכה למעין המשך -עיבוד מפורסם בשנות השמונים  בשם “ימי עבר עתידי ” בידי הקומיקסאים  קריס קלרמונט וג’ון ביירן. בסיפור זה מושם דגש חזק על רדיפת “האחרים ” המוטאנטים ” בידי בני אדם רגילים והשוואה בין רדיפת היהודים בידי הנאצים היא ברורה ביותר.

מענין לציין שבניגוד לרוב עלילות האקס-מן למעשה לא הם מנצחים את הסנטינלים.

העלילה אמנם נבנתה כך שאנחנו מבינים שאולי כן היו מצליחים לנצחם, הודות לחוכמתו של הפרופסור – עוד שוני בין העלילה הזו לעלילות הרגילות שבהן לחוכמה אין תפקיד בדרך כלל, אבל בשורה התחתונה, לא היה לבלתי-מנוצחים שום תפקיד בנצחון על הזקיפים.

אפשר לציין את הסיפור הזה כיותר חכם מעלילות קומיקס רגילות. גם באופן שבו פועל פרופסור איקס, וגם באופן שבו מושג הניצחון. אבל, ישפוט הקורא.

x-men-sentinel-poster

הסנטינלים.לקוח מהאתר של חברת טראסק

http://www.trask-industries.com/#/home

תחילה קראו  :

החלק הראשון של הסיפור “הבלתי מנוצחים נגד הסנטינלים

וכעת החלק השני והמסיים-

Uncanny-X-Men-141-142

והנה פתיחה של סיפור מודרני יותר על הסנטינלים :

מתוך חוברת “:אקס מאן מספר 22 ” בהוצאת קונטקט פוינט ,1999.

שתי חוברות בעברית  מספרי 23-24 בהוצאת “קונטקט פוינט “מינואר -פברואר 1999 שבהן ספיידר מאן נאבק בפלישה של הסנטינלים לניו יורק.

ראו גם

האתר של תעשיות טראסק יצרני הסנטינלים

אקס מאן ימי עבר עתידי

הסרט “אקס מאן -העתיד שהיה

3 תגובות

  1. מעניין הפרט הזה המובא באתר העכשווי של חברת טראסק יצרנית הסנטינלים ( הכל באדיבות יוצרי הסרט החדש כמובן ) :
    Between 1973 and 1996, Trask produced 8732 Sentinel Mark Is for the governments of the United States, China, Russia, Israel, Saudi Arabia, France, India and the United Kingdom. The Mark I is still in service
    ראו כאן :

    http://www.trask-industries.com/#/innovation
    וגם כאן :
    http://www.trask-industries.com/#/genetics

    אז גם לישראל יש סנטינלים. עם כל ההתמחות שיש לנו במזלטים שהם סוג של רובוטים אני לא מופתע.האם נראה סנטינלים עוצרים בעתיד מפגינים בשדרות רוטשילד ?

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

eleven − 7 =