חגית בת-אליעזר, שגרירת יקום לאירועים, ממליצה על

המופע LOG OUT

מתוך המופע LOG OUT. מזכה לטיטו סופרדיני
מתוך המופע LOG OUT. מזכה לטיטו סופרדיני

תיאטרון קליפה מארח את המופע LOG OUT, בביצועם של שלושת הרקדנים-שחקנים קזויו שיונוירי, דרור ליברמן, ונועם בן ישראל, אשר אחראים גם על הבימוי, על עיצוב הבמה והחפצים, ועל הכוריאוגרפיה, ונעזרו בדרמטורגיה של עידית הרמן, המנהלת האומנותית של תיאטרון קליפה.
אישה ושני גברים עושים שימוש יצירתי בבולי עץ, הניצבים על הרחבה. המופע נקרא “LOG OUT”. זהו ביטוי ידוע של זמננו, שפרושו “להתנתק מעבודה במחשב”. אך בל נשכח שפירושה של המילה LOG הוא “בול עץ”.
בתחילת המופע השחקנים מטפסים על זוגות בולי עץ המונחים אחד על גבי השני, מזדקפים ושוהים, ובכך ממקדים את תשומת לב הצופים. לאחר מכן השחקנים מפרקים את המגדלים לבולי עץ נפרדים בגדלים שונים, ומעבירים אותם – גוררים או נושאים – ממקום למקום על פני הרחבה: מקבצים אותם יחד, ושוב מזיזים למקום אחר, בלא סיבה נראית לעין, וכל זה במאמץ גופני עצום, שגורם להם להתנשף. אפשר לראות במהלך הזה את גרסת העץ של גלגול האבן של סיזיפוס.
בהמשך המופע השחקנים עושים עם בולי העץ כל דבר אפשרי: מתמסרים בהם, מחליקים אותם, פוסעים עליהם, משחקים מהם לבד וביחד, בונים מגדלים, הורסים אותם בזריקת הנעלים, שחלצו לשם כך. הם בונים נדנדה, נתלים עליה. האישה משתתפת במאמץ הקבוצתי, מתנשפת בקולניות. בשלב מסוים של משחק המסירות, היא מתעייפת, ומסרבת לתפוס בול עץ. זמן-מה היא נחה על ערמת בולי עץ, כשהבנים נאבקים, מתעמתים, ומתפייסים. האישה נתלית על בול עץ ארוך המוחזק על כתפי הגברים ונישאת על ידם. השחקנים בונים נדנדה, נתלים עליה.
המופע פיזי מאוד, אינו נטול סכנה, ועל כן הוא מתוכנן ומחושב. בול עץ שנזרק לאוויר עלול לגרום לפגיעה גופנית אם לא ייתפס בצורה נכונה. השחקנים סומכים אחד על השני, ומרשים לעצמם ליפול מבולי עץ, על מנת שחברם יגיע בזמן ויתפוס אותם.
הגברים ללא חולצות, האישה בגופיה קצרה. כל בגדיהם בהירים, בצבע גוף, למעט הגרביים האדומים, שנראים לרגעים בלבד. השחקנים בגופיהם ובבגדיהם מתמזגים בצבעם עם בולי העץ הבהירים, העירומים מקליפתם החומה. נדמה, שכפי שהאנשים משחקים בעצים, העצים משחקים באנשים.

המופעים הקרובים הם בתאריכים 12,13 באפריל, וב-11,12 במאי. לגבי המועדים הנוספים אפשר להתעדכן בדף המופע.

מתוך המופע LOG OUT. מזכה לנירה פרי
מתוך המופע LOG OUT. מזכה לנירה פרי

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

5 × 4 =