חלק השיא בהרפתקאות אורי-צבי בעולמות של קפטין שוורץ.

    מסע למערב הפרוע שנשלט בידי טייקון שודד.האם יצליח הגיבור אורי צבי לשרוד כנגד המליונר הכל יכול ?

והפעם הביקורת ברורה ובוטה, ובכך יבחין כל מי שיקרא את העמודים האחרונים. יש אפילו מי שיגידו שהביקורת רלוונטית כיום עוד יותר, כאשר נדמה שהמדינה עומדת לצד העשירים ונגד העניים. מה שנקרא: רובין הוד בהיפוך.

קובי ניב מחבר הסיפור הוא ככל הנראה חובב מערבונים מילדותו, והתפרסם בסיפורו שכתב עם דודו גבע, “אהלן וסהלן במערב הפרוע”. הנה לפניכם עוד גרסה קומית משלו על ז’אנר המערבונים, שחוברה בערך באותו הזמן.

את חלקו הראשון של הסיפור ראו כאן:

המסע לארץ הפילים

חלקו השני של הסיפור:

בעקבות המשקפיים האבודים

החלק השלישי:

המסע לארץ החכמים

2 תגובות

  1. כמה הערות על הסיפור הפרסום שלו לקראת חג הפורים אינו מקרי כמובן. אבל אני תמה עם היוצרים עצמם העלו על דעתם ב-1986 כאשר פורסם הסיפור עד כמה העמוד שבו מתואר הילד בתחפושת הקאובוי יחיד ובודד בין המון ענק של לובשי חליפות סופרמן וונדר וומן רלבנטי בפורים של 2016 כאשר למסכים יוצא הסרט “סופרמן נגד בטמאן -שחר הצדק” ובו מופיעה בתפקיד חשוב וונדר וומן שבשנות השמונים לא הייתה מוכרת כמעט בישראל. אבל היום מכירים אותה ומתחפשים בדמותה.
    לעומת זאת עד כמה שידוע לי יש מעט מאוד ילדים היום שמתחפשים לקאובויים או בכלל לא. בניגוד לשנות השמונים שאז עוד היו כמה כאלה. ( בשנות ה-70 בהחלט היו אני התחפשתי לקאובוי בפורים בשנות השבעים ).

  2. תודה על הפרסום, נזכרתי פתאום בקומיקס הזה שקראתי כילד, נדמה לי בעתון ״כלנו״ .זכרתי רק את המערב הפרוע, הסופרמנים וקפולסקי הרשעים..

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

3 + תשע עשרה =