מתוך: תיקים מהסנגוריה

בערב 9 בפברואר 2016 בשעה 20:00 נקיים בבית הקפה “חותם הקפה” ברמת השרון אירוע נוסף של “חותם תרבות” – קפה ותרבות במסורת בתי הקפה המשמשים בית לדיונים, רעיונות ומפגשי תרבות.

והפעם מפגש עם מויש גולדברג, יוצר הסדרה הדוקומנטרית “תיקים מהסנגוריה” והקרנת קטעים נבחרים ממנה.

באופן תקדימי בישראל הוסר חיסיון עורך דין-לקוח והנאשמים והסנגורים מופיעים בפנים חשופות. בכל אחד מפרקי הסדרה, מוצגים שלושה תיקים שונים, שמייצרים דרמות מרתקות, הזויות, מפחידות ומרגשות, שמהן אפשר ללמוד על הפינות האפלות בנפש האדם, על המצוקות החברתיות בישראל וגם על מערכת המשפט. בסגנון היפר-ריאליסטי, ללא קריינות ובלי ראיונות, מוצג רצף מטלטל של מקרים פליליים – מהפגישות בין עורכי הדין לנאשמים, דרך ההליכים המשפטיים, ועד לפסקי הדין שניתנו בעניינם. בעבור רבים מהנאשמים, מדובר בתהליכים משנֵי-חיים

ינחה ויקדים דברים: עו”ד אבי גולדברג

הקהל כאמור מוזמן להשתתף בדיון

המפגש יתקיים ב- “חותם הקפה”, ברח’ סוקולוב 81 רמת השרון ב-9 בפברואר 2016 , בשעה 20:00. כדאי להקדים מכיוון שמספר המקומות מוגבל והישיבה לפי סדר ההגעה. המפגש מיועד לנרשמים מראש בלבד!

ניתן להירשם רק בטלפון 03-5478020, או בקופת “חותם הקפה”.

הכניסה חופשית לנרשמים מראש.

להתראות ב”חותם הקפה”!

חותם הקפה היא חנות קפה ובית קפה ששם לעצמו את איכות הקפה כמטרה. גם של הקפה המוגש במקום וגם של הקפה הנמכר לבית הלקוח. אנו מציעים לאורחינו קפה טעים ומשהו קטן לאכול ליד, וכמובן מציעים קפה טרי הביתה, ללא צורך להסתבך עם מכשור יקר ומסובך. אנו שמחים גם לשלוח את הקפה הביתה/למשרד.

הקפה אצלנו הוא ברובו Fair Trade, אורגני ואקולוגי. חלקו חתום גם כ Rainforest Alliance.

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

שמונה עשרה − שבע =