הבמאי עופר שרון מתאר סרט שיצר על אדם מהספקטרום האוטיסטי הסובל מאהבה נכזבת לחונכת שלו.

המערכת

מתוך הסרט ״כאן זה אספרגר״
מתוך הסרט ״כאן זה אספרגר״

הסרט “כאן זה אספרגר” נכתב בשנת 2014. באותה שנה חוויתי אהבה נכזבת לבחורה שפגשתי.

חווית אהבה נכזבת לבחורה היא מנת חלקם של צעירים רבים, ואף יותר של צעירים עם התמודדות נפשית. כשפגשתי את אביב (שם בדוי), צעיר על הספקטרום, הוא סיפר לי על חוויותיו בתחום הזוגי, על תחושות העצב, הכעס, ועל האכזבות. אביב: “אני מרגיש פסול על ידי בנות המין השני, לאורך השנים ניסיתי לבנות זוגיות ותמיד חזרתי עם לב שבור. אני במלכוד כפול. אחד של חווית דחיה שמלווה אותי בכל פעם והשני של המצב הנפשי שלי…”. אני, שהייתי עם לב שבור, התחברתי מאוד לתחושותיו של אביב, ומכאן החל תהליך היצירה שלי וכתיבת הסרט. תהליך הכתיבה של הסרט שיחרר אותי מאוד, ובחרתי לסיים את הסרט בצורה אופטימית. גם בקולו של הצעיר, על אף התמודדותו הנפשית, הייתה אופטימיות.

הסרט השתתף בפסטיבל הסרטים הבינלאומי “סולידריות” ומספר פסטיבלים בחו”ל. זהו הסרט הקצר השני שיצרתי. הסרט הופק ע”י אנסמבל שהקמתי ואף השחקנים היו שותפים לכתיבה. מקווה שתיהנו.

עופר שרון

תקציר הסרט:

הסרט מגולל את סיפורו של אביב (25) צעיר על הספקטרום האוטיסטי. אביב מתאהב בחונכת שלו, ופותח את ליבו לפניה. אך הוא “זוכה” ללחי קרה, דבר השובר את  ליבו, ומעציב מאוד, אך הסוף אופטימי ונפתח לפניו דף חדש.

הפרומו לסרט

צפו בסרט המלא

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

שמונה − שלוש =