השנה 2020 כפי שתוארה בחוברת “אירון מאן 2020” מ-1994  

שנת 2020  עומדת בפתח ולרגל  זה הנה כתבה נוספת בסדרה על התחזיות ונבואות שהושמעו לאורך השנים לגבי השנה הבאה עלינו לטובה או שלא.

נזכיר את הכלל (שכמובן תמיד יש בו יוצאי דופן) תחזיות ונבואות כאלו צריכות להיות מינימום חמש שנים קודמות ל־2019 ורצוי הרבה הרבה יותר.

אבל יש לציין שזה נעשה קשה יותר ויותר לשמור על הכלל הזה. תחזיות שמתפרסמות באינטרנט לגבי העתיד זמן התפוגה שלהם מרגע פרסומן המקורי ברשת הולך ומתקצר. כיום ישנן נבואות ותחזיות מועטות ביותר ברשת לגבי העתיד שהן בנות יותר מכמה חודשים עד שנה לפני שפג תוקפן דהיינו התאריך שמצוין בהן מגיע.

ישנן “נבואות” לגבי שנים קודמות שהתאריך שלהם משונה לאחר פרסומם לאחר שפג התאריך שציינו ולפעמים שוב ושוב ושוב כדי ליצור רושם שהמדובר עדיין ב”נבואה” שעומדת להתגשם בעתיד ולא פג תוקפה אולם לאלו לא נתייחס.

יש לציין שלאורך השנים על שנת 2020 הופיעו מספר גדול יותר של תחזיות נבואות וסיפורים המתרחשים בשנה זאת הרבה יותר משנים אחרות כנראה בגלל “הסקסיות ” של התאריך העגול.

תחזיות  שחלפו

אבל תחילה נחזור לתחזיות שנת 2019 ונראה כמה מהן התממשו אם בכלל או שלא.

נזכיר את התחזית המפורסמת ביותר על שנת 2019 וביתר דיוק נובמבר 2019 של הסרט של רידלי סקוט על פי פיליפ ק. דיק מ-1982

דף מגרסת הקומיקס של “בלאד ראנר” מ-1982 תיאור של החיים בעתיד הרחוק של נובמבר 2019

בנובמבר 2019 האמיתי אפשר לקבוע שהרובוטים היום הם אכן חכמים מאוד ויש התפתחויות מדהימות בתחום האינטליגנציה המלאכותית. אבל עדיין אין “רפליקנטים” שנראים ומרגישים כמו בני אדם. אבל ייתכן מאוד שזה יגיע בעשורים הקרובים ויש דיונים על כך. וגם פחדים מכך.

עדיין אין מכוניות מעופפות נפוצות כמו בסרט אבל עוסקים בכך.יש מכוניות מעופפות. ויש גם בתים חכמים כמו בסרט.הערים המודרניות מושפעות במידה מסויימת מהעיר שבסרט “בלאד ראנר” כמעין נבואה שהגשימה את עצמה…

ניר ברעם חזה בספרו “צל עולם ” שביתה ענקית גלובלית של צעירי העולם כנגד המשטרים בארצותיהם וכנגד השיטה הדומיננטית בכל ארץ שתתקיים ב-11 ל-11 2019.

במציאות בתאריך זה אכן יש הפגנות מדהימות של צעירים וגם מבוגרים המזכירות את אלו שמתוארות בספר בעיראק ובלבנון ובאיראן .אם כי הן בהחלט לא גלובאליות.הן רק באיזור הזה ומן הסתם יחוסלו לבסוף בידי המשטרים בארצות אלו. אבל אולי הן סימן כלשהוא לבאות בעשור הבא.

בכל זאת המגמה הפוליטית הבולטת ביותר בשנה החולפת היא גלי מחאה עממיים המזעזעים את מוסדות השלטון.והמדינות המערביות לפחות הן פחות ופחות משילות ובכלל זה גם ישראל. כמדומה בנובמבר 2019 העולם כולו סובל מגל בלתי נשלט של הפגנות ומהומות המכוונות כנגד הממסד.

ואותה ילדה גרטה טונברג המזהירה את מנהיגי העולם מפני העתיד לבוא כתוצאה נראית ונשמעת כמו פליטה מספרו של ניר ברעם שיצאה למציאות שלנו שאיך שהוא התגלגלה בדיוק לתאריך הנכון
אז מה שברעם תיאר מתגשם בזמן האמיתי.לא בדיוק כפי שהוא תיאר אבל באופן כללי כמו שהוא תיאר .
ל”צל עולם” של ניר ברעם יש עם כך ציון 8 ( מתוך עשר ) בסולם נבואות האמת והשקר שלי
לא רע

קראו עוד על “צל עולם ” כאן .

וכעת נפנה לתחזיות על 2020 .

מזה כחמישים שנה 2020 הפכה למעין סימן היכר לעתיד הקרוב אבל לא הקרוב מידי.כזה שאולי נזכה לחוות אותו בימי חיינו.

וכך היא הוצגה באנתולוגיית סיפורי המדע הבדיוני מ-1974 2020 VISION בשנת 1970 הסופר והעורך ג’רי פורנל פנה לכמה סופרי מדע בדיוני ידועים וידועים פחות וביקש מהם לדמיין את העתיד בעוד 50 שנה בדיוק ( 2020 ) שכפי שהם חושבים באמת שיהיה כאשר יחיו בו . האם יהיה זה עתיד אוטופי ? תהה העורך או שמה בשנת 2020 יסתכלו על שנת 1970 כתור זהב שחלף?
שאלה טובה מאוד שעוד אין לי תשובה עליה.

העורך ג’רי פורנל קבע שכאשר תגיע לבסוף שנת 2020 כל הסופרים החיים מבין הכותבים יפגשו בכנס הוורלדקון של אותה שנה על מנת לענות על שאלתו.

הסופרים שנשארו בחיים מבין אלו שפירסמו באותה האנתולוגיה ( שכללו בין השאר את פול אנדרסון והרלאן אליסון ) הם בן בובה נורמן ספינרד ולארי ניבן. תיאורטית הם יכולים להיפגש השנה בכנס וורלדקון של חובבי המדע הבדיוני שמתרחש בשנת 2020 בולינגטון בניו זילנד ולענות על השאלה של ג’רי פורנל מלפני חמישים שנה :האם בשנת 2020 שנת 1970 תיראה כ”תור זהב ” שחלף?

בן בובה בסיפור שלו עוסק באסטרונאוט בעתיד של שנת 2020 והיום כבר נראה די מיושן .הסיפור תורגם בכל אופן לעברית כחלק מהספר של בובה “קינסמן” ( נתורגם בידי ישעיהון לויט ,זמורה ביתן 1983) שמתאר עתיד קרוב מאוד שבו הציבור איבד עניין באסטרונאוטים ובתוכנית החלל. דבר שאכן התרחש במציאות .עם כי בשנים האחרונות לשמחתנו נראה שהעניין בתוכנית החלל ובמסעות חדשים לירח ולמאדים התחדש.

לארי ניבן בסיפורו
Cloak of Anarchy חזה את “הדרונים ” המטוסים חסרי הטייס של היום ורק הוסיף שהם יהיו עם קרני לייזר והם יכפו את החוק באיזורים מסויימים . סך הכל התיאור נראה די מדוייק. משהו שאכן יכול להתגשם כבר בשנים הקרובות.

הנה הסיפור חינמי באתר של לארי ניבן ואת זה הוא כנראה לא חזה ב-1970 שאפשר יהיה לקרוא סיפורים שלו חינם באתר אישי שלו במחשב::http://www.larryniven.net/stories/cloak_of_anarchy.shtml

יחסי גברים ונשים בשנת 2020


חמוטל שבתאי פירסמה ב-1997 ספר שנקרא פשוט 2020 (כתר 1997 ) זהו ספר עב כרס במיוחד על העתיד של שנת 2020.

בשנת 2020 פושטת בכל העולם מגפה קטלנית המזכירה את האיידס שהיה נפוץ בשנות התשעים כאשר נכתב הספר  .נמצאת לה תרופה. ההיגיינה הופכת לצוו השעה אצל כל אדם. וכל אדם חייב שהוא שייך ל”נקיים”שאין מהם סיכון הידבקות. יחסי המינים מעוותים כתוצאה ללא הכר.

ומה שמעניין במיוחד :מגמות פמיניסטיות שהיו עכשוויות בתקופה שבה נכתב הספר מקבלות מימדים גרנדיוזיים ואפילו מפחידים של שנאת נשים למין הגברי כולו.

  במקביל לכל זה גרמני מטורף רוצה להשמיד את העולם.עם פצצת ניוטרון וזה מרמז על התעצמות המגמות של הימין הקיצוני מאחד ומגמות “ירוקות ” קיצוניות ” מצד שני דברים שאכן מתרחשים לקראת שנת 2020 האמיתית.

עד כמה מדוייק הספר לקראת שנת 2020?

המגמות הפמיניסטיות בתקופתנו אכן התעצמו מאוד ודי אם נזכיר את תנועת המי טו שאכן גורמת לשינויים גדולים ביחסים בין המינים בארצות המערב. . ואכן יש התעצמות של תנועות טירוריסטיות אקולוגיות וימניות.

ישנה נטייה גוברת והולכת של שימוש ברובוטי מין בעבור אנשים בודדים כפי שמתואר בספר.

אז הסופרת דייקה למדי.

עדכון ממרץ 2020 : במהלך דצמבר 2019 כמה ימים לאחר הפרסום המקורי של רשימה זאת פרצה מגפת ה”קורונה” הדומה מאוד למגיפה המתוארת בספרה של חמוטל שבתאי והתפשטה בכל רחבי העולם וספרה נראה כעת נבואי ממש.אחת הנבואות המדוייקות ביותר שאותן ידעה הספרות העברית.

קראו :

ההווה של 2020 כפי שנחזה בעבר מאת אייל גרנט

סקירה על הספר “2020 ” מאת ורד טוכטרמן

ראיון עם חמוטל שבתאי בשנת 2020 על ספרה שהתממש בנתיים

הספר שחזה את הקורונה

דיון על חמוטל שבתאי

האנשים שחזו את הקורונה

ג’ןו  אפדייק כתב את לקראת קץ הזמן בתרגום סמדר מילוא עם עובד 1999 ספר המדע הבדיוני היחיד של הסופר המפורסם חוזה מלחמה גרעינית בין ארה”ב עם סין בשנת 2020. מלחמה שמביאה לחורבן ארה”ב כמדינה מתפקדת.ולאחריה האזרחים לשעבר צריכים לדאוג לעצמם.

בארי פריגת הארץ המובטחת   הד ארצי  1999 

לאחר חורבן המדינה במלחמה עם הערבים ב-2020  הקהילה החרדית ממשיכה להתקיים מתחת לאדמה. העלילה מתרחשת 300 שנים מאוחר יותר.

רוי ס  נורברגר    2020  תי”ו שי”ן פ”א 2020 למניינם/    תל אביב :   שרותי הדפסה כל,   תשס”ז 2007.

 מותחן חרדי ז’אנר שנהפך לפופולארי מאוד בקרב הקהילה החרדית בעשורים האחרים.  . תחזית למתקפת הטרור ב-2020, מתקפה שהחריבה מדינות שלמות, ובעקבותיה עושה משפחה יהודית את דרכה אל הארץ.

עטיפת המותחן החרדי “2020
י”ו שי”ן פ”א 2020 למניינם/

ספרי עתידנות על שנת 2020

כאן נעסוק בספרי עתידנות שניסו לתאר את העתיד של שנת 2020 כפי שיהיה.

אדם מזור     2020 ישראל :   תכנית אב לישראל בשנות האלפיים /    חיפה :   הטכניון,   1993.
 
זהו מסמך תכנוני שאפתני שצמח לאחר שש שנות עבודה מתוך החברה האזרחית , תוך שיתוף פעולה מתוח עם גופים ממשלתיים וציבוריים . הוא ביקש להתמודד עם גידול מואץ ומאיים בשטח הבנוי ובצפיפות האוכלוסייה ועם הפקרת התכנון בידי כוחות השוק ובעלי עניין סקטוריאליים . מעמדה של מומחה חסר פניות המסמך ביקש לייצג את טובת הכלל . מכאן כוחו הביקורתי ; ” העתיד הוא אולי מעבר לאופק ראייתנו , אבל לא מחוץ לשליטתנו . ” בציטוט זה מפיו של רוברט פ . קנדי המנוח נפתח המסמך התכנוני השאפתני “. התוכנית מציעה הן את עצם האפשרות להתערבות גורפת בדמותה של הארץ , והן דגם פעולה חלופי אפשרי לדגם הקיים . התוכנית הוצגה בפני הציבור והוגשה למשרדי הממשלה המעורבים בביצועה האפשרי בסוף . 1997 התוכנית היא השאפתנית והיומרנית ביותר שחוברה בישראל מאז ראשית שנות החמישים . המספרים מלמדים : 8 ו כרכים . 3 , 500 עמודים.עד כמה היא השפיעה על מקבלי ההחלטות לא ידוע לי.

כר

הכריכה האחורית של הספר “העולם בשנת 2020 :מבט אל העתיד  – עוצמה, תרבות וצמיחה]

העולם בשנת 2020: מבט אל העתיד – עוצמה, תרבות וצמיחה] /המיש מקריי; מאנגלית יעקב אהרונסון. 2000

 היימיש מקרי עיתונאי כלכלי ידוע חוזה  שבשנת 2020 יהיו בעולם כשמונה מיליארד איש .וחמישים אחוז מהם יהיו ביבשת אסיה כבעבר. הוא העריך שחלקה של אפריקה באוכלוסיית העולם יעלה מאוד בשנת 2020. לכעומת זאת חלקה של אוכלוסייתה מערב ירד במאוד. יפן תהיה במדינה הזקנה ביותר בשנת 2020 . להערכתץו עד לשנת 2020 גיל הפרישה יעלה ל-67-70  שארה”ב תתרחק משורשיה האנגלוסקסיים ותגדל בה השפעתם של מהגרים דוברי ספרדית. אזרחים אמריקאיים רבים לא ירגישו כלל כעשירים. מהגרים רבים יביאו אליה מרץ, כישורים ואמביציה. המשקים של קנדה ומקסיקו ישתלבו במשק האמריקאי. ארה”ב תישאר מעצמת העל היחידה. היא תמשיך לשמור על האזורים שבהם יש לה עניין מיוחד, דוגמת המזרח התיכון.עד שנת 2020 התמיכה הבינלאומית במנהיגות העולמית של ארה”ב תפחת מאוד.

אכן.  

 אירופה תיצור איגוד של מדינות נפרדות ולא תהפוך למעצמת על אחת.ביטול המלוכה בבריטניה עדג 2020 אינו סביר .למעשה המלוכה תוכל להיות כוח מאחד בין האנגלים והסקוטים שתי אומות שיפרדו יותר ויותר. כל ארצות סקנדינביה יתקלו בפני הגירה ענקית מארצותיהם   של בעלי מקצוע מוכשרים לארצות אחרות .

מ’קרי לא צפה את ההגירה הענקית לסנקדינביה של מוסלמים ואנשי עולם שלישי.

סין תעבור את ארה”ב ככו כלכלי רק בשלב מאורחי בעשור  השלישי של המאה ה-21.בתהליך איטי ביותר.

הוא מעריך שעד שנת 2020 צפון ודרום קוריאה יתאחדו. דבר שלא קרה.

סינגפור ב-2020 היא עדיין אי קטן ומשגשג אבל האוכלוסייה תצטמצם ותזדקן כתוצאה משיעור הילודה הנמוך.

אוסטרליה בסביבות שנת 2020 תיהפך יותר ויותר לחברה אסייאתית עם חלק אוכלוסייה גדול מאסיה ועם קשרים הדוקים עם סין ומעצמות אסיה יותר מאשר אנגליה והמערב.

עד שנת 2020 סין ויפן ירגישו את עצמן כמעצמות איזוריות השוות לארה”ב בכוחן וידרשו את הכבוד המגיע להן כתוצאה.  

ציפותיהם של הבחורים המבוגרים מהממשלות שלהם יהיו טיפול בנושאים חברתיים.

הוא מתאר את העולם של  שנת 2020 כעולם שהולך ומזדקן שהופך לקונפורמיסטי יותר ויותר .הוא יהיה מחולק לעולמם של העשירים ובשלי העולם העשיר הזה יהיה מספר עצום של צעירים שיראו את העולם העשיר בהזה בטלווזיה _( מקרי לא חשב על הסלולארי )וירצו להגיע אליו  ולהיהפך לעשירים גם הם. וזה יביא להגירה גדולה. מקרי מעריך שמשאבי הטיבע העולמיים יספיקו  לחברה עשירה לפחות לעוד דור נוסף לכלכל אתה אוכלוסייה וליצירת סגנון חיים נוח אם גם צנוע  גם למספר  גדול של אנשים  

בשנת 2020  המחסור החמור ביותר במשאבי הטבע יהיה המחסור במים מתוקים ואוכלוסיות גדלות והולכות למשל בקליפורניה ואוסטרליה יצטרכו לחסוך במים .נושא מקורות המים יהפוך לנושא פוליטי בדיוק כמו

דבר שקורה היום עם מצרים ואתיופיה הנאבקות על השליטה על מי הנילוס.

ספרו של דוד פסיג צופן העתיד :מבחן העתיד של ישראל (ידיעות אחרונות 2008 ) קובע שבשנת 2020 פלוס מינוס שנתיים  ( דהיינו זה יכול להתרחש גם בשנת 2022 אבל לא מעבר לכך )  צפוייה מלחמה מכוננת שבה אחת הלוחמות תיהיה  סין   ומולה ככל הנראה ארה”ב שתעצב את עתידה של ישראל ושל העולם וזאת בסבירות של 65 אחוז.

נכון לעכשיו קונפליקט כזה אכן נראה הגיוני ביותר אם גם לא בהכרך בשנים שאותם קבע פסיג אבל זה יכול להיות.

ישראל 2020-2007 :על דמוגרפיה וצפיפות /יבגניה ביסטרוב וארנון סופר.2007

.

אחרי השיחים מאת כריסטופר דוידסון

המזרחן כריסטופר דוידסון בספרו “אחרי השייח’ים: קריסתן המתקרבת של ממלכות המפרץ’“, משנת 2012, חזה שרוב מדיניות המפרץ הפרסי, נסיכויות הנפט, ייעלמו. לדעתו, מדינות הנפט עומדות לקרוס בזו אחר זו בשנתיים עד חמש השנים הבאות, כלומר עד 2017 (במהדורה הראשונה של הספר מ-2009 הוא חזה שהן תעלמנה בתוך עשור, דהיינו עד 2019-2020).

זאת, משום שעתודות הנפט שלהן אוזלות, דבר שהנסיכויות יודעות. הוא טוען שהעריך זאת עוד ב-2002, כשהחל לחשוב על הספר, וכל מיני דברים שהתרחשו מאז רק הצדיקו את הערכותיו. התזה שלו היא זאת: רוב נסיכויות הנפט במפרץ הפרסי (ונשאיר את סעודיה החזקה ואת קטאר ואת אוצרות הגז שלה בצד) הן כבר לא כל כך עשירות. אצל רובן מאגרי הנפט הולכים ואוזלים או כבר אזלו, נכון ל-2014. הן צריכות לתמוך באורח החיים העשיר והסופר-טכנולוגי שאליו התרגלו אזרחיהן, אשר רובם המוחלט לא נקפו אצבע בימי חייהם והשאירו את כל העבודה לעובדים הזרים. אז מאיפה יבוא הכסף כדי לקיים את אורח החיים הזה בעוד שלוש, חמש, עשר שנים? המשטר לא יוכל לעמוד בכך, וצפויה מהפכה או מלחמת אזרחים שינהלו אנשים נואשים, אשר היו רגילים לחיות בעושר כל חייהם והוא פתאום נעלם כלא היה.

נכון לסוף שנת 2019 נראה שמדינות הנפט האלו יציבות למדי, אבל בהחלט ייתכן שעד 2020 זה ישתנה באופן דרמטי למדי.אנחנו נראה בשנה הבאה.

כמו בכל שנה גם לקראת שנת 2020 ישנם מי שטוענים שזוהי שנת ‘קץ העולם ” .

לאו ליון זאגאמי  Leo Lyon Zagami בונה חופשי מיסטיקן ומאמין אדוק בתורות קונספירציה באשר הן ( במיוחד לגבי הציונות וישראל )קובע בסדרת ספריו CONFESSIONS OF AN ILUMANITY     משנת 2016 ובמיוחד בחלק השני בסדרה זאת  onfessions of an Illuminati, Volume II The Time of Revelation and Tribulation Leading up to 2020 שבשנת 2020  תבוצע התוכנית להקים בעולם סדר עולמי חדש בידי בונים חופשיים מרושעים ומלחמת העולם השלישית תתפרץ לבסוף. הוא לא נותן הרבה פרטים מעבר לכך. אבל מציין שמוקמת כעת טריטוריה יהודית ליד גבול סין למקרה שמדינת ישראל תושמד בשואה גרעינית.

הפאונדמנטליסט הנוצרי ג’ורג מאדארי מדייק וקובע שהסוף יהיה ביום כיפור של ה-28 בספטמבר 2020. הוא קובע שהאנטיכריסט נולד בעיראק ומרכז סחר עולמי יבנה בעיראק בבל לפני הסוף  והאיחוד האירופי יתמוטט.  

המטיף האפוקליפטי הסדרתי רולנד וילנד שחזה שישו הנוצרי יחזור לבסוף להביא את אחרית הימים בשנת 2011 וכשזה לא קרה בשנת 2012 וכשזה לא קרה בשנת 2013 וכשגם זה לא קרה החל לטעון החל משנת 2015 שזה יקרה בתשיעי ליוני 2019.

כשגם זה לא קרה הוא דחה את תאריך התחלת חורבן העולם קבע שייתכן שהתאריך נדחה לתשיעי ביוני 2020 אם כי הוא פחות נחרץ הפעם  וקובע שייתכן שאחרי הכל זה יקרה אחרי כן אם כי לא הרבה אחרי כן.

Vincent Carthane קובע שבמהלך 2020 יתנגש עצם שמיימי בכדור הארץ והסוף יגיע 400 שנה בדיוק לאחר ש”האבות המייסדים” של ארה”ב נחתו בג’ימסטאון בארה”ב ב-1620.

https://studyinglaw.info/210243472-the-end-of-times-sept-28-2020-by-bob-morritt.html

ולעומת זאת … יש מי שרואה בשנת 2020 כהתחלה של תור זהב למין האנושי בספר משנת 2016

Pleiadian Prophecy 2020: The New Golden Age

נ

עד כאן התחזיות של סופרי המדע הבדיוני של. העתידנים ושל החוזים למיניהם

וכעת אל תסריטאי הטלווזייה ויוצרי הקומיקס:

מעבדה תת מימית 2020

בסדרת אנימציה אמריקנית משנת 1972 Sealab 2020 תיארה חיים בבסיס תת מימי אוטופי שבו חיים מאות אנשים ועוסק בהגנה על הסביבה ובמאבק במםפלצות תת מימיות ועבריינים מהעולם שלמעלה. לימים נעשה פרודיה על סדרה זאת שמתרחשת בשנת 2021 והעולם האוטופי התת מימי של שנת 2020 כבר לא נראה כל כך אוטופי בעיבוד הפארודי.

צפו בפתיחה הקבועה של sealab 2020
Sealab 2020 העוסקת בשנת 2020

ht\

הנוסע בזמן דוקטור הו בשנת 2020

דוקטור הו הנוסע- בזמן הבריטי המפורסם היגיע כמה פעמים לשנת 2020 .בין השאר צויין באחד הספרים שאז נפטרה המלכה אליזבת השנייה.

ובפרק בסדרה משנת 2010 צויין שאוכלוסיית העולם היגיעה אז לשישה מליארד.

בשני סרטים בסדרה דוקטור הו מגיע בשנה זאת לאנגליה בעת מבצע חפירה באדמה שאפתני ומתמודד עם גזע הסילוריאנים יצורים לטאיים קדומים שישנים מתחת לאדמה ומאיימים לתקוף את העולם של שנת 2020.

צפו בפרק על עלילותיו של דוקטור הוא בעתיד של שנת 2020 כפי שדומיינה בשנת 2010

תחזיות על שנת 2020 בקומיקס

סופרמן בשנת 2020

דיט סי קומיקס יצרה בשנות השבעים סדרה קצרה על סופרמן הבן בשנת 2020 שמהלכה הוא מתמודד בתחיה של אירגוני הימין הקיצוני. תחזית מדוייקת להדהים למה שאכן עומד לקרות בשנת 2020 האמיתית.

מרוול קומיקס על שנת 2020

“אירון מאן של שנת 2020 בציור מחוברת של מארוול קומיקס

בשנת 1984 יצר מחבר הקומיקס תום דה פאלקו עבור מארוול קומיקס סדרה על דמות הקומיקס המשנית “איש המכונה ” סיפור שבו איש המכונה מתעורר בשנת 2020 ומוצא שם שינויי דרמטיים. העולםנ שלט בידי חברות גלובאליות ענקויות הנאבקות זו בזו. ואירון מאן השתנה ! כעת שמו ארנו סטרק קרוב משפחה של טוני סטארק שנעלם.השניים נאבקים.

אירון מאן של שנת 2020 המשיך לצוץ מדי פעם בסיפורי מארוול קומיקס על העתיד.

כעת העתיד הזה הוא ההווה.

והנה עמודים מסיפור זה על העתיד של שנת 2020 :

קטע ממאשין מאן 2020 גליון 1


קטע ממאשין מאן 2020 גליון 2

אני זוכר שכשראיתי את הסדרה הזאת בשנת 1985 תמהתי לרגע אם מרוול קומיקס עדיין תתקיים בשנת 2020 . וייתכן שגם המחבר המקורי שאל את עצמו שאלה זאת.

ההנחה שלי הייתה שלא.

התשובה היא כמובן שמארוול קומיקס חיה וקיימת ופעילה ודומיננטית בעולם התרבות הפופולארית של שנת 2020. ובאופן מדהים היא החליטה לממש את אותו סיפור שכוח מ1984 שכעת יהפך למציאות האמיתית של היקום של מארוול קמיקס. אותו ארנו סטארק לא ידוע שבנתיים נודע שהוא אחיו של טוני סטארק אכן יהפך בשנת 2020 בחוברות הרשמיות של מארוול קומיקס לאירון מאן של שנת 2020 והסיפור ימשיך מכאן ל..רק מארוול קומיקס יודעת לאן. אבל בשלב זה כבר ידוע שהוא עומד להתמודד עם מרד של המכונות האינטיליגנטיות של היקום של מארוול שדורשות שוויון זכוןות לבני האדם .ויש להניח שבשלב מסויים יצוץ שוב איש המכונה ואותו סיפור ישן מ-1984 יסופר מחדש הפעם בשנת 2020 האמיתית.

ואולי אירון מאן של 2020 ייהפך לסרט הבא על אירון מאן שכידוע בסדרה הקולנועית הוא מצא את מותו. לעת עתה לפחות.

קראו ברשת את סיפורי אירון מאן 2020 המקוריים

עוד סיפור של אירון מאן 2020

אירון מאן 2020 הסיפורים משנת 2020

חוברת מאשין מאן 2020 משנת 2020 האמיתית .כעת כל הסיפור משנות השמונים חוזר בשינויים גדולים בשנה האמיתית.

חוברות מספר 1 ו2 של אירון מאן 2020 משנת 2020 …….
חוברת אירון מאן 2020 משנת 2020

חזיונות 2020 הקומיקס של ג’ימי דלאנו

בשנים 1997 ו1998 םירסם סופר הקומיקס הבריטי המוערך  ג’ימי דלאנו סדרה בשם חזיונות 2020 שתיארה את העולם של 2020 מנקודות מבט שונות ובכמה סיפורים שונים במקומות שונים ועם דמויות ועלילות שונות/בעולם המוזר הזה נשיאת ארה”ב היא הילארי קלינטו,דלאנו לא היה מסוגל להעלות על דעתו רעיון ביזארי כדונאלד טראמפ כנשיא .אבל היו לו רעיונות ביזאריים אחרים.

ניו יורק למשל מחולקת לאיזור של העשירים והאיזור  המזוהם של העניים .והסיפור עודסק באדם שחוטף מגיפה ומועבר לאיזור הבידוד באליס איילנד.

דטרויט שהפכה ממרכז טכנולוגי ותעשייתי וכלכלי של ייצור מכוניות לעיר פושטת רגל בזמן שבה נכתבה הסדרה הפכה לרפובליקה איסלאמית עצמאית בשנת 2020.

בלוס אנג’לס של שנת 2020 אסור להוליד ילדים ללא בדיקה שהגנים של ההורים הם “נקיים”. דברים שלא התרחשו בשנת 2020 האמיתית אבל יש להודות הם לא לגמרי בלתי אפשריים בעשורים הקרובים בהתאם לטרנדים התרבותיים והאקלימיים המתשנים של ארה”ב והעולם. .

קראו את חוברות סדרת הקומיקס “2020 visions כאן

אוכלוסיית העולם בשנת 2020

כמה אנשים ישנם היום בשנת 2020 על כדור הארץ ?
הסופר ג’ון ברונר העריך בשנות השישים בספר עתידני בשם “לעמוד על זנזיבר ” שבסביבות העשור השני של המאה ה-21 חמישים שנה לאחר הכתיבה מספר תושבי כדור הארץ יגיע לשבעה מליארד!
.והוא ראה בכך הצפה של כדור הארץ ומשאביו.
בפרק של הסדרה הבריטית “דוקטור הו ” בשם THE HUNGRY EARTH על נוסע בזמן שנעשה ב-2010 הנוסע בזמן כשהיגיע לשנת 2020 ( אז עשר שנים בעתיד ) בפרק קבע שאוכלוסיית כדור הארץ כוללת ששה מיליארד איש. שזה כפי שהוא העיר כבדרך אגב ” הרבה יותר מידי”.
ובמציאות בשנת 2020 האמיתית?
יש כיום על כדור הארץ 7.8 מליארד איש. יותר ממה שצפה ברונר והרבה יותר ממה שצפה הכותב של “דוקטור הו ” ( המפיק הנוכחי של סדרת “דוקטור הו “).האם אנו מציפים את כדור הארץ ?
לא לגמרי אבל אנחנו בדרך לשם.מצד שני יותר ויותר מתברר שהמספר הזה כנראה כבר לא הולך לגדול..מדינות שלמות כמו יפן ספרד ואיטליה הולכות ומזדקנות והאוכלוסייה שלהם לא תתרבה.

עטיפת “לעמוד על זנזיבר” שחוזה עתיד צפוף מאוד בסביבות שנת 2020.

עד כאן תחזיות 2020. מה מהן יתממש אם בכלל ? נראה בשנה הבאה.

קראו גם את המאמרים הקודמים בסדרה :

לקראת שנת 2019 : תחזיות ונבואות וסרטים על שנת 2019

ירושלים הבנויה: נבואות ותחזיות אחרות על שנת 2018

אם זה ימשך כך – נבואות על שנת 2017

נבואת 2016 של נוסטרדמוס – פלישה מוסלמית ומתקפת טרור

אלי אשד על נבואת 2015 של נוסטרדאמוס

כיצד הייתה אמורה להיראות שנת 2015 לפי החוזים וסופרי המדע הבדיוני

תחזיות ונבואות על שנת 2014

נבואות אחרית הימים על ממלכת פרס ואיראן

נבואת 2020 האתר

https://2020prophecy.wordpress.com/
https://www.yekum.org/wp-login.php

7 תגובות

  1. כמה אנשים ישנם היום בשנת 2020 על כדור הארץ ?
    הסופר ג’ון ברונר העריך בשנות השישים בספר עתידני בשם “עמוד על זנזיבר ” שבסביבות העשור השני של המאה ה-21 חמישים שנה לאחר הכתיבה מספר תושבי כדור הארץ יגיע לשבעה מליארד!
    .והוא ראה בכך הצפה של כדור הארץ ומשאביו.
    בפרק של הסדרה הבריטית “דוקטור הו ” על נוסע בזמן שנעשה ב-2010 הנוסע בזמן כשהיגיע לשנת 2020 ( אז עשר שנים בעתיד ) בפרק בשם THE HUNGRY EARTH ‘קבע שאוכלוסיית כדור הארץ כוללת ששה מיליארד איש. שזה כפי שהוא העיר כבדרך אגב ” הרבה יותר מידי”.
    ובמציאות בשנת 2020 האמיתית?
    יש כיום על כדור הארץ 7.8 מליארד איש. יותר ממה שצפה ברונר והרבה יותר ממה שצפה הכותב של “דוקטור הו ” ( המפיק הנוכחי של סדרת “דוקטור הו “).האם אנו מציפים את כדור הארץ ?
    לא לגמרי אבל אנחנו בדרך לשם.מצד שני יותר ויותר מתברר שהמספר הזה כנראה כבר לא הולך לגדול..מדינות שלמות כמו יפן ספרד ואיטליה הולכות ומזדקנות והאוכלוסייה שלהם לא תתרבה.

  2. במרץ 2020 אנחנו כבר יודעים שמכל הספרים שהוזכרו ברשימה למעלה המדוייק ו”הנבואי” ביותר והוא אחד הספרים הנבואיים ביותר של הספרות העברית כולה הוא ספרה של חמוטל שבתאי “2020” . בספר משנת 1997 היא חזתה בדייקנות מדהימה מגיפה עולמית את מגיפת הקורונה שאותה אנו חוווים בעוצמה גוברת והולכת בעולם כולו בעת כתיבת שורות אלה.היא חזתה שינויים חברתיים שונים שיתחוללו כתוצאה ממגיפה זאת ויש להודות נראה שהיא צודקת.
    בקצרה הספר נראה כהולך ומתגשם.
    אני שמח לבשר שכלי התקשורת השונים “”סוכן תרבות ” של קובי מידן ” וינט “”ישראל היום” ועוד כולם נהפכו מודעים בימים האחרונים לספר “2020 של חמוטל שבתאי שבו היא חזתה בשנת 1997 בצורה מדהימה את המגיפה שאנו חווים בשנת 2020 האמיתית .
    כזכור אני עוסק כאן בספר הזה עוד מסוף השנה הקודמת ( מאוקטובר 2019 ליתר דיוק )והייתי הראשון ששם לב להתגשמות שלו במציאות .יש להניח שכלי התקשורת האלו התבססו על ההודעות שלי כאן בעניין.
    אי לכך עידכנתי את הרשימה למעלה על נבואות 2020 ושמתי שם מעט יותר דגש על “2020 “של חמוטל שבתאי כספר שהתגלה כ”נבואי ” על פי איזו הגדרה שאתם רוצים .
    אני מחשיב אותו כעת בציון “9 ” בסולם הנבואות של אלי אשד וזה יותר מכל ספר אחר בספרות העברית החדשה. וזאת משום ששבתאי דייקה במאה אחוז בתאריך של האירוע העתידני שאותו תיארה דבר שכמעט לעולם אינו קורה ונכון לעכשיו נראה שהמציאות החברתית שלנו מתחילה להיות דומה יותר ויותר למציאות החברתית שהיא מתארת בספר ואנחנו כנראה נראה יותר ויותר מכך ככל שה”קורונה ” תתפשט.
    דהיינו יש לנו כאן דוגמה שאין שנייה לה בספרות העברית החדשה של ספר עתידני שהתממש ויותר נכון “מתגשם ” במציאות.
    אם חמוטל שבתאי הייתה חיה בימי קדם היא ללא ספק הייתה מוגדרת כ”חוזה”.

    צפו בראיון בין חמוטל שבתאי וקובי מידן על הספר “2020” שבו היא חושפת בין השאר שהספר הענק בן מאות העמודים התחיל בכלל כתסריט עוד בשנות השמונים :

  3. מאמר בוינט מאת לילית וגנר

    הספר שחזה את הקורונה :
    הדמיון מצמרר: ב־1997 פרסמה חמוטל שבתאי, בתו של הסופר יעקב שבתאי, רומן בשם “2020” המתאר מגפה קטלנית שמתפשטת בעולם ומאיימת להשמיד את האנושות. העלילה כוללת אזרחים מבוהלים שנמנעים מכל מגע, צוותי רפואה מכוסים מכף רגל ועד ראש, ועוצר שמוטל על ערים נגועות בווירוס המסתורי. עכשיו שבתאי מספרת איך חזתה את העתיד בכזה דיוק, למה בחרה דווקא בשנת 2020 והאם לדעתה יהיה סוף טוב לקורונה
    https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5691962,00.html

  4. מאמר בישראל היום

    מי היו האנשים שחזו את וירוס הקורונה והאם הם הזהירו מראש?
    https://www.israelhayom.co.il/article/740719
    המדענים ומערכות הבריאות בעולם לא הצליחו לצפות את התפרצות הנגיף, אבל כמה אסטרולוגים, סופרים, ואפילו משפחת סימפסון – דווקא כן

    אסף גולן
    פורסם ב: 10.03.2020 19:12 עודכן ב: 10.03.2020 22:044

    וירוס הקורונה כבר מזמן הפך לעובדה מפתיעה ולא צפויה בעולם שלנו. ניתן להגיד, די בוודאות, כי בתחילת שנת 2019, לא היה אף אסטרולוג, קורא בקפה, קלפים, קריסטלים ומה לא, שצפה כי עם סיום השנה תתפרץ בסין מגפה חדשה, שתהפוך פשוטו כמשמעו, את כל הסדר האנושי. אבל בניגוד לאמור, מתברר שדווקא היו אנשים שממש חזו את הקורונה, ומסרו על הנזק שייגרם.

    אנחנו חסרי אמונה שכמונו, לא ידענו לפענח את האותות והאזהרות והופתענו שוב. אז למי שאומר שהנבואה ניתנה לשוטים, החלטנו להביא מספר עצום של עדויות מראש, שהזהירו, אבל ממש הזהירו מפני הקורונה. אם נותרתם בכל זאת חסרי אמונה, הרי שככל הנראה באמת חסר לכם קצת דמיון והומור בחיים שלכם.
    נוסטרדמוס
    בשנת 1555, פרסם הרופא, ההוגה והאסטרולוג ממוצא יהודי, מיכאל (מישל) דה נוסטרדם, מהדורה מורחבת של שיר, הנקרא הנבואות, בו הוא מתאר שורה ארוכה של אירועים אפוקליפטיים שיעברו על העולם בעתיד. בין שאר הנבואות, מציין נוסטרדמוס כי מגפה קטלנית תפגע בערי איטליה וכן בצרפת. מכאן הדרך לטענה כי האיש שחזה וצפה הכל, הזהיר אותנו גם מנגיף הקורונה שהגיע לאיטליה וצרפת מסין, קצרה. יש לציין כי לאורך ההיסטוריה תלו באיש כל צרה ומחלה אפשרית, ובדרך כלל פספסו בענק.

    הספר 2020
    אם כבר נותנים כבוד ליהודים שמנבאים את העתיד, אנחנו גאים להכניס לרשימה את הסופרת חמוטל שבתאי שהוציאה בשנת 1997 את הספר 2020. הספר חוזה מגיפה קטלנית שפשטה בעולם כולו. על פי הספר, שנת 2020 היא השנה המכרעת להמשך קיומה של האנושות. כל קרבה אינטימית עלולה לגרום להדבקה. אנחנו נותרנו עם זיהוי השנה וגם ללא מילים.
    מחבר ספרי אסטריקס

    כן, כן, סדרת הקומיקס הצרפתית הנודעת, הוציאה לאור בשנת 2017 את הספר “אסטריקס ומירוץ הכרכרות”. ומי? מי הנבל הגדול בספר שבו נאבקים גיבורי הכפר הגאלי האמיצים? ובכן הנבל הוא גיבור עטוי מסכה המכונה לא פחות ולא יותר בשם המפתיע ‘קורונה’. טוב נגד זה אין לנו אלא לקרוא לאסטריקס ולאובליסק שיצילו אותנו גם הפעם.
    אסטריקס נאבק בקורונה מאז 2017?
    ווהאן – 400
    לא תאמינו, אבל בספר משנת 1981 מאת דין קונץ, הנקרא עיני החושך, נחזה נשק עתידני על בסיס חיידקים שמיוצר במעבדה הנקרא לא פחות ולא יותר “ווהאן-400”. אמנם רוב עלילת הספר שונה ויכולת ההרג של הווירוס עומדת על 100 אחוז מהאוכלוסייה, אבל מה שמדהים בהקשר להתפרצות הקורונה היא העיר עיר הסינית ווהאן במחוז חוביי שבסין, הרי היא מוקד ההתפרצות של הקורונה. אם זו לא נבואה אז מה כן?
    משפחת סימפסון
    זוכרים את המשפחה הצהובה, הפרברית אמריקנית, הלא מתפקדת והאהובה? אחרי שכבר חזו את כניסתו של הנשיא דונלד טראמפ לבית הלבן, אז שתדעו שבפרק ששודר בשנת 1993, חולי מפעל ביפן לוקים בווירוס קטלני שגורם להם להשתעל ללא סוף. העובדים משתעלים גם אל תוך אריזות של בלנדרים חדישים שמיובאים אל העיירה ספרינגפילד והשאר היסטוריה. או היסטריה.
    מקובלים
    אם כבר עוסקים בחיזוי עתידות, הרי שגם הרב יאשיהו פינטו וגם הרב ניר בן ארצי, חזו בשנה שעברה את התפרצות ווירוס הקורונה. המערכת אינה כופרת ביכולות של כבוד הרבנים, אלא מבקשת מכבודם אם אפשר גם לדעת את המספרים בלוטו.

  5. אם סופר האימה והמדע הבדיוני המצויין דין קונץ חזה את המגיפה בספרו משנת 1981 The Eyes of Darkness?

    חזה משהו אבל לא כפי שנטען ולא במהדורת 1981 של הספר ( שאותה פירסם תחת שם בדוי “לי ניקולס”) אלא במהדורה מתוקנת משנת 1989 שכבר פורסמה תחת שמו האמיתי ששם תיקן את מקום “יצירת המגיפה ” מהעיר גורקי בברית המועצות לעיר ווהן בסין ,ששם כידוע צצה מגיפת הקורונה בשנת 2020 ..

    .על פי הערך בויקיפדיה על הספר :The novel mentions a bioweapon that in earlier editions is called “Gorki-400” and in later editions was called “Wuhan-400”. Gorki is a Russian city and named as the origin of that bioweapon in the 1981 edition. Due to the end of the Cold War, the origin of the bioweapon was changed to the Chinese city of Wuhan and the bioweapon was renamed “Wuhan-400” for the 1989 edition onwards,.

    הספר אגב לא תורגם לעברית אם כי ספרים רבים אחרים של קונץ תורגמו.

    קונץ בניגוד לטענות שקריות ברשת גם לא כתב בספרו שתהיה זאת מגיפה שתפרוץ בשנת 2020 העלילה של ספרו מתרחשת בשנות השמונים של המאה הקודמת . זייפנים ברשת הוסיפו להודעה על ספרו דף שאינו שייך כלל לספרו אלא פורסם בספר של סילביה בראון משנת 2008 של נבואות קץ העולם (!) כדי לנסות להוכיח דרכו שקונץ חזה את התפרצות המגיפה בשנת 2020.
    בקצרה הטענות על “נבואתו” של קונץ הן באופן יותר מחלקי הונאת הציבור.

  6. בספר של “חוזה” בשם סילביה בראון משנת 2008 יש עמוד שבו היא לכאורה חוזה את המגיפה בשנת 2020. אבל כמעט כל התחזיות האחרות שם הן שגויות .אז זוהי הצלחה מיקרית לחלוטין. ולא נבואת אמת. סלביה בראון אפילו טעתה לגבי הגיל שבו היא תלך מהעולם … מתברר היום שהיא הייתה סוג של נוכלת.
    ראו על כך עוד :

    https://www.newsweek.com/sylvia-browne-kim-kardashian

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

20 − 10 =