אתה יכול לשבת פה על הספה… – ביקורת מאת קרן זוהר על ההצגה ‘גבר בסלון שלי’

1
2457

צילום: יוסי צבקר

קרן זוהר צפתה ב’גבר בסלון שלי’ – הקומדיה האינטימית של תיאטרון ‘הסימטה’. צחקה, הזדהתה ועכשיו היא ממליצה גם לכם

צפו בקטע מההצגה.

רוב בני האדם ייקלעו בחייהם בשלב כזה או אחר למשבר אמצע החיים. התחושה שחצי מהחיים כבר מאחוריכם תייצר עבורכם משבר מהותי ומטלטל שיטרוף את הקלפים, וינסה לפתות אתכם לנהוג אחרת, לחרוג מההרגלים – מהר מהר, רגע לפני שהחיים יאזלו לכם מבין הידיים. אם לא תתפתו, ותשאירו את הפנטזיות בגבולות הדמיון, אולי תמותו משעמום אבל תשארו על הצד “הבטוח”. אם ימאס לכם לחיות “על בטוח” – תנגסו בפיתיון, ולצד החוויה ייתכנו סיבוכים שיגרמו לכם להרגיש כמו הדג שנתפס בחכה ונאבק להשתחרר…

כך בדיוק קורה בהצגה ‘גבר בסלון שלי’ המוצגת בימים אלו בתיאטרון ‘הסימטה’. דליה קידר (ציפור אייזין ליאור שגם כתבה את המחזה) יוצאת לפנסיה מוקדמת ומגלה שהיא בשיא פריחתה המינית, ושזו עלולה לבוא על סיפוקה באוצרות שמציע האינטרנט המופלא. דליה לא משערת שבצד ההנאות מגיעות גם הסכנות, ושאלו עשויות להיות מסעירות ובלתי הפיכות…

כשדליה מסתבכת בהרפתקה מינית סוערת שסופה הלא צפוי הופך את חייה – מי שמוזעקת לעזרתה היא בתה ההרה (לי שבתאי). שתיהן צריכות למצוא פתרון לבעיה שיצרה ההרפתקה, מהר מהר לפני שאבי המשפחה (עמית ליאור, שגם ביים) חוזר מלונדון!

השתלשלות האירועים הזו משתרעת על פני שעה שבמהלכה לא תפסיקו לצחוק, להזדהות, להסתקרן, לקוות ולהינות. הקצב מדויק והטיימינג הקומי פוגע בול, ורק החיוך שנמתח על הפנים לאורך כל ההצגה – משתהה ונשאר אתכם גם אחרי.

זוהי קומדיה סקסית, שנונה ושובבה בת זמננו העוסקת במיניות, אהבה, יחסי אם־בת, משפחתיות, התבגרות, חיים ומוות, ריגושים ותעתועי הווירטואל. שלושת השחקנים המשובחים ממלאים את הבמה בהתרחשות שמשכיחה מהקהל את העולם בחוץ, סוחפת אותו וגורמת לו להטמע בנבכי הדילמה המשעשעת של משפחת קידר על כל נגזרותיה.

האולם שבו מתקיימת ההצגה בתיאטרון הסימטה של יפו הוא אינטימי ומושלם להצגה כזו שגורמת לך “להיבלע” בתוכה, ולחוש כאילו אתה חלק מההתרחשות. בונוס נוסף הוא הגג. ביציאה מן האולם שנמצא על גג הבניין – נופי יפו העתיקה נשקפים לעיניך.

ההצגה מועלית בתיאטרון הסימטה שביפו העתיקה בסופ”ש הקרוב, ולאחר מכן בחודש הבא:

17.12 ב-20:30, 29.12 ב-20:30

קרן זוהר צפתה ב’גבר בסלון שלי’ – הקומדיה האינטימית של תיאטרון ‘הסמטה’. צחקה, הזדהתה ועכשיו היא ממליצה גם לכם

תגובה אחת

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

2 × 3 =