חגית בת־אליעזר, שגרירת ‘יקום תרבות’ לאירועים, ממליצה על

אריק והחברים בהשקה

השקת האלבום ‘בינתיים אני יכול לומר’

אריק אבר הוא פרפורמר וקרקסן, שנמצא על הבמות כבר כעשר שנים. הוא מחלוצי הספוקן־וורד בארץ, ואחד ממייסדי פואטרי־סלאם־ישראל. אריק אבר כתב עשרות שירים וביצע אותם בהופעות סולו־לופר של שירה מדוברת ברחבי הארץ, ובתוכניות טלוויזיה.

עתה הוא מוציא את אלבום הבכורה שלו ‘בינתיים אני יכול לומר’ עם שירים אמיצים, אקטואליים־מצליפים, בהפקתו המוזיקלית של נעם הלפר, ובהשתתפות אומנים רבים: רונה קינן, אביב גדג’, מאיה בלזיצמן, קמילה, דן מאיו, גלעד בלום, תומר בר, איציק פצצתי, ועוד.

במופע השקת האלבום ב־28 באוגוסט 2018 במועדון בסקולה בתל אביב, חבריו האומנים של אריק אבר ושותפיו לאלבום, הצטרפו אליו לחגיגה צבעונית ופרועה של ספוקן־וורד, היפ־הופ, רוקנרול, שירה בציבור, פסנתר כנף וקרקס, לשמחתם של מאות חוגגים מקפצים ומריעים.

ההרכב המלא צפוי לחזור לבמה בהשקה הירושלמית של האלבום – מתישהו אחרי החגים – ובינתיים אפשר ליהנות ממופע לופר של אריק אבר ביום שישי 14 בספטמבר בדיזנגוף סנטר – לפי הכרזה המצורפת כאן.

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

שלוש × 3 =