ביום רביעי, 7 במרץ 2018, בשעה 20:00 יתקיים אירוע נוסף של “חותם תרבות” – קפה ותרבות במסורת בתי הקפה המשמשים בית לדיונים, רעיונות ומפגשי תרבות בבית קפה חותם הקפה, רחוב סוקולוב 81 רמת השרון.

נושא האירוע: מלחמת ברית המועצות נגד ישראל 1967-1973: גילויים היסטוריים ולקחים אקטואליים עם חידוש המעורבות הצבאית הרוסית במזרח התיכון.

ירצו ויסבירו: איזבלה גינור וגדעון רמז, עמיתי מכון טרומן של האוניברסיטה העברית.

ינחה ויקדים דברים: עו”ד אבי גולדברג.

הקהל מוזמן להשתתף בדיון.

כך זה נראה ביוני 1970 – והיום?

גינור ורמז יציגו את הממצאים המפתיעים של ספרם החדש על השתתפותם הישירה של כ-50 אלף אנשי צבא סובייטיים בלחימה נגד ישראל בחזית המצרית בלבד, ממלחמת ששת הימים דרך מלחמת ההתשה ועד מלחמת יום הכיפורים.

הספר, המסתמך בין שאר המקורות גם על פרסום ראשון במערב של זכרונות הלוחמים הסובייטים עצמם, מצביע על ההמשכיות באסטרטגיה הרוסית באזורנו, מימי הצארים, דרך התקופה הסובייטית, ועד לשלטון פוטין.

המפגש יתקיים ב”חותם הקפה”, ברח’ סוקולוב 81 רמת השרון, ביום 7 במרץ 2018, בשעה 20:00. כדאי להקדים, מכיוון שמספר המקומות מוגבל והישיבה לפי סדר ההגעה. המפגש מיועד לנרשמים מראש בלבד!

ניתן להירשם רק בטלפון 03-5478020, או בקופת “חותם הקפה”.
הכניסה חופשית לנרשמים מראש.

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

שתים עשרה − 3 =