Image result for ‫תעלומת הרצח המסתורי  הוצאת בית אוצר‬‎

להורדה חינם כל החודש!!!
ספר החודש – מרץ 2018 באתר בית אוצר – ספרים אלקטרוניים הוא החוברת הבלשית המקורית הראשונה בשפה העברית החדשה: ‘רצח מסתורי’ מאת ב. חבקוק, הרי הוא שלמה בן ישראל (גלפר) בפסאודונים, על אודות מעלליו הדמיוניים של הבלש האמיתי מאוד, דוד תדהר..

כל החוברות על עלילותיו  של תדהר ועלילות ממשיכו הבלש אלמוג, שהן כיום יקרות המציאות למרות חשיבותן המרכזית בספרות הבלשית העברית, יצאו לאור  בעתיד בהוצאת “בית אוצר” בשיתוף פעולה עם “יקום תרבות”.


הספר הראשון בסדרה המפורסמת ניתן להורדה חינם לזמן מוגבל לקראת מרתון הבילוש שנערך החודש, ובמסגרתו יעניק “יקום תרבות” לשמעון אדף את פרס דוד תדהר לספרות בלשות ומתח עברית מעולה.

מגזין “יקום תרבות” מארגן כנס מיוחד לנושא ספרות ריגול ומלחמה, והוא ייערך בסינמטק ת”א ב-2 באפריל 2018.

פרטים על הכנס בקישור הבא:
http://bit.ly/yekum-spy
דף הספר:
https://books.treasure.co.il/balash1.html

הוראות להורדה:
שימו לב: ההורדה בחינם כרוכה בהרשמה לאתר.
להורדת הספר יש להוסיף את הספר לסל הקניות ולהמשיך לקופה. בסיום שלבי הקופה (כולל הרשמה, אם אם עדיין אינכם רשומים), תוכלו להוריד את הספר מהדף ‘הספריה שלי’.
חשוב: אם אתם נרשמים בפעם הראשונה, יש ללחוץ לאחר ההרשמה על קישור אימות בהודעת מייל שתישלח אליכם. אם לא תקבלו את המייל, פנו לשירות לקוחות.

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

17 + ארבע =