ביום חמישי, 30 בנובמבר 2017, בשעה 20:00 יתקיים אירוע נוסף של “חותם תרבות” – קפה ותרבות במסורת בתי הקפה המשמשים בית לדיונים, רעיונות ומפגשי תרבות בבית קפה חותם הקפה, רחוב סוקולוב 81 רמת השרון.

חותם הקפה

נושא האירוע: טלמדיסין, רפואה מרחוק

ירצה ויסביר: ד״ר יעקב גבע, יו״ר ומייסד חברת ג׳י מדיקל לציוד טלמדיסין

ד״ר גבע יסביר על אודות ההתפתחויות ברפואה מרחוק, מערכות בריאות, ואפשרות שילוב פתרונות טלמדיסין להקלת העומס ברפואה הקונבנציונלית. מתן פתרונות לאוכלוסיות מבוגרות ומרוחקות, בארץ, ובעולם. כיצד משלבים רפואה מרחוק בעולם, וכיצד היא פועלת.

ינחה ויקדים דברים: עו”ד אבי גולדברג

הקהל מוזמן להשתתף בדיון.

ד״ר יעקב גבע הוא מהנדס בוגר הטכניון, לשעבר מהנדס ראשי של חברת וישיי ישראל, מייסד חברת קארדגארד הציבורית בשוויץ, מייסד חברת ג׳י מדיקל הנסחרת בבורסה האוסטרלית.

מומחה מהשורה הראשונה לציוד ניטור ואבחון, ד״ר למנהל עסקים, וד״ר לשם כבוד על תרומתו למדע הרפואה ולחברה מאוניברסיטת ברוקס באוקספורד.

המפגש יתקיים ב”חותם הקפה”, ברח’ סוקולוב 81 רמת השרון, ביום 30 בנובמבר 2017, בשעה 20:00. כדאי להקדים מכיוון שמספר המקומות מוגבל והישיבה לפי סדר ההגעה. המפגש מיועד לנרשמים מראש בלבד!

ניתן להירשם רק בטלפון 03-5478020, או בקופת “חותם הקפה”.
הכניסה חופשית לנרשמים מראש.

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

16 + שמונה עשרה =