הקדמה מאת אלי אשד

במשך כמעט 80 שנות קיומם של גיבורי הקומיקס המפורסמים סופרמן ובטמן, עברו השניים הרבה גלגולים. הם מתו, התחתנו, ואפילו נולדו להם ילדים!

כך, ביקום אחר לפחות – שהרי ביקום “שלנו” השניים נשארו רווקים מבחירה במשך עשרות רבות של שנים, עד שבשלב מסוים אפילו סופרמן נכנע והתחתן ב”יקום הקבוע” שלו, זה המוכר מרוב הסיפורים. כיום, ב”יקום הרגיל” של חברת די סי הוא נשוי עם ילד.

בטמן, לעומת זאת, נשאר רווק, אבל גם ב”יקום הקבוע” יש לו ילד מחוץ לנישואים לפושעת-על. זאת מן הסתם כדי לרמוז לקוראים שהזמנים משתנים אפילו עבור באטמן.

לפניכם סיפור משנות השישים שתורגם לעברית על סופרמן, בטמן, ובניהם ביקום מקביל לזה של “היקום הקבוע”. הילדים מתחילים לפתע פתאום במרד נעורים, אי אז בעתיד קרוב שבו יש מכוניות מעופפות ואוטובוסים מעופפים בשמיים.

הסיפור נכתב בידי סופר מדע בדיוני ידוע מאוד, אדמונד המילטון ( שפרסמנו סיפורים אחרים שלו ב”יקום תרבות” כמו “גלות”). הסיפור מעניין כסוג של “מאובן” המתאר את החיים האמריקאיים בשנות השישים, לפחות כפי שהם נחשבו שהם צריכים להיראות בתיאור חיי המשפחה האידיאליים של משפחת סופרמן ומשפחת בטמן – עד שלפתע הילדים משתגעים…

יש להניח שיש כאן איזה רמז לכך שאנו באמצע שנות השישים כאשר החל מאבק בין דורי הקשור לתנועת ההיפים, שם למעשה לדעתי האיום האמיתי שהסיפור רומז עליו כי בכוחו להשחית את הילדים.

\

Cover

World’s Finest Vol 1 157

מאי 1966

כתב: אדמונד המילטון

צייר: קורט סוואן

הופיע בעברית במגזין “בוקי”, גיליונות 141-142  ב-1970

ראו גם:

קאל אל -סופרמן בשפה העברית

איש העטלף-בטמן בשפה העברית

סופרמן מגן על לקס לותור מפני רובוטים: עוד סיפור על סופרמן מאת אדמונד המילטון

Image result for super sons superman

3 תגובות

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

שתיים × שתיים =