Related image

ביום רביעי, 6 בספטמבר 2017, בשעה 20:00 יתקיים אירוע נוסף של “חותם תרבות” – קפה ותרבות במסורת בתי הקפה המשמשים בית לדיונים, רעיונות ומפגשי תרבות בבית קפה חותם הקפה, רחוב סוקולוב 81 רמת השרון.

נושא האירוע: איך לשנות את החברה והפוליטיקה

דיון מרתק: אנחנו חיים בחברה מלאת סתירות. מצד אחד, ישראל מדורגת במדדים הבינלאומיים של פערים חברתיים בין עשירים לעניים כבעלת פערים עצומים, ומהצד השני – יש קומץ קטן של בעלי-הון שמתעשרים מעבר לכל דמיון. מצד אחד, יש כאן ממשלה שלא מציעה פתרונות אמיתיים לאף אחת מהבעיות: לא למצוקת הנכים, לא לעוני בקרב קשישים, לא להיעדר הביטחון האישי ולמציאות של מלחמה מתמדת; ומהצד השני – אותה ממשלה מובילה מסע הסתה ושיסוי נגד ציבורים שלמים – ארגוני זכויות האדם, האוכלוסייה הערבית, פעילי שלום, האקדמיה ומוסדות התרבות. בתוך המציאות המסוכנת הזו, איך מתארגנים כדי לקדם שינוי חברתי ופוליטי מן היסוד? איך מתרגמים את המשבר אליו נקלעה החברה הישראלית, להזדמנות של הליכה לכיוון אחר לגמרי?

Image result for ‫דב חנין ספר‬‎
ח”כ ד”ר דב חנין הוא חבר כנסת מטעם חד”ש, במסגרת סיעת הרשימה המשותפת. משפטן במקצועו, ובעל תואר דוקטור במדעי המדינה מאוניברסיטת תל-אביב, ופוסט-דוקטורט מאוניברסיטת אוקספורד. שימש כיו”ר “חיים וסביבה”, ארגון-הגג של הארגונים הסביבתיים בישראל, ומייסד השדולה הסביבתית-חברתית בכנסת. היה מועמד תנועת “עיר לכולנו” לראשות עיריית תל אביב-יפו. בין הספרים שכתב: “גלובליזציה” ו”מקום לתיקון: שיחות על כלכלה, חברה וסביבה”.

Image result for ‫מקום לתיקון דב חנין‬‎

ינחה ויקדים דברים: עו”ד אבי גולדברג
על רקע ההקצנה, הכיתתיות, ההסתה, וחוסר הסובלנות, המתגברים בחיים הפוליטיים בישראל, קיים צורך לקיים שיח אזרחי מפרה ביכולתם של נציגי הציבור לייצג את העם כנבחרים, ולא כראשי מחנות ניצים, ומבלי לגרור את ה”רחוב” תוך הכנסת.
הקהל כאמור מוזמן להשתתף בדיון.

המפגש יתקיים ב”חותם הקפה”, ברח’ סוקולוב 81 רמת השרון, ביום 6 לספטמבר 2017, בשעה 20:00. כדאי להקדים מכיוון שמספר המקומות מוגבל והישיבה לפי סדר ההגעה.

ניתן להירשם רק בטלפון 03-5478020, או בקופת “חותם הקפה”.
הכניסה חופשית לנרשמים מראש.

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

1 × 3 =