יואב איתמר, עורך מדור השירה של “יקום תרבות”, ממליץ על:

הספר אקספרס הדיבור הישיר, מאת דיוויד פוסטר וואלאס

רגע לפני שמגיע אלינו ספר חדש של דיוויד פוסטר וואלאס, הנה הזדמנות להיזכר בספרו הקודם “אקספרס הדיבור הישיר” ובתובנות ממנו, הנכונות גם למסע הבחירות הנוכחי, כמו למשל מאמרו על מק’יין.

חגית בת-אליעזר, שגרירת “יקום תרבות” באירועים, ממליצה על:

מופע המחול עבודה אחרונה, מאת אוהד נהרין

אוהד נהרין הוא הכוראוגרף והמנהל האמנותי של להקת בת שבע מאז 1990. הוא מוכר ומוערך בתחום המחול בכל העולם. בזכות “מיסטר גאגא” – הסרט התיעודי על אוהד נהרין של תומר היימן – הוא אף זכה לפרסום בקרב הקהל הרחב. אוהד נהרין יצר עשרות עבודות מחול עם הלהקה, וזאת החדשה, משנת 2015, נקראת “עבודה אחרונה”.

אפשר להתרשם מהמחול בסרטון, ואפילו לשמוע את אוהד נהרין בקולו מדבר על העבודה, אבל הצפייה במופע באולם סוזן דלל היא חוויה מרשימה ביותר. אפשר להתעדכן על מועדי המופעים הקרובים באתר של להקת בת שבע.

אחד מסימני ההיכר של העבודה היא רקדנית שרצה כל משך המופע – למעלה משעה – על “הליכון” ושמלתה הכחולה ושערה הארוך מתנפנפים בפינה השמאלית בעומק הבמה. רקדנים רבים משתתפים ועולים על הבמה, אך ברוב הקטעים (הסיפורים) לכל אחד שפה משלו, כלומר מילון תנועות אישי. כשצפיתי בהופעה דימיתי את יצירת הכוראוגרפיה ככתיבה לתזמורת מרובת כלים.

2 תגובות

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

5 × 5 =