תוצאת תמונה עבור אבי  גולדברג

הודעה משמחת: אברהם גולדברג, סופר מתח ובלשים ועורך דין, התמנה בידי חברי עמותת “יקום תרבות” לעורך מדור המתח, הבלשים והמסתורין של המגזין.

אבי גולדברג הוא חבר עמותת “יקום תרבות” מזה ארבע שנים, ופרסם מאמרים רבים באתר. כמו כן הוציא לאור כמה ספרי מתח שזכו להצלחה רבה.

תוצאת תמונה עבור אבי גולדברג רצח בטור דה פראנסתוצאת תמונה עבור אבי  גולדברג

גולדברג הוא מיוזמי ומארגני כנס ספרות הבלשים והמסתורין הראשון, שהתקיים לאחרונה בעיר מגוריו רמת השרון, והוא מארגן באופן קבוע אירועי תרבות שונים בבית הקפה “חותם” ברמת השרון.

הרעיון כי גולדברג ישמש כעורך מדור חדש לספרות מתח איננו חדש, אולם לאור הגידול הדרמטי בפעילות של המגזין בתחום זה, לאחר כנס ספרות הבלשים והמסתורין הראשון בישראל שארגן “יקום תרבות”, קרם עור וגידים.

וכך כותב גולדברג בהצהרת העקרונות שלו עם כניסתו לתפקידו:

בעבר עלה הרעיון שאשמש כעורך מדור חדש לספרות מתח, אבל רק עתה, עקב האינטנסיביות של העיסוק בנושא על ידי “יקום תרבות”, הסכמתי לקחת על עצמי משימה זו. כמי שכתב שלושה ספרי מתח וכחובב ותיק של הז’אנר, ארצה להקדיש למדור ממרצי על ידי עידוד כתיבה בנושא, הידוק קשרים בין העמותה ליוצרים בתחום, קיום ראיונות ומפגשי סופרים -קוראים.

כמו כן, עלינו לפעול ולקבל מהוצאות הספרים ספרים חדשים לביקורת ודיון (לא רק מותחנים) ולהגביר את החשיפה של “יקום תרבות” כגוף משמעותי יותר בסצנת התרבות.

הנישה שבה פועל “יקום תרבות” היא ייחודית, בשל הדגש על החייאת יוצרים ויצירות עבריות  נשכחות, ואפילו אזוטריות. אבל גם בתחומים האחרים – קומיקס, מד”ב ואימה, יש ליקום תרבות יותר פרסומים מאשר לכל אתר ספרות אחר”.

“יקום תרבות” שואף לקיים בעתיד כנסים נוספים, שיעסקו בספרות מתח, בלשים ומסתורין, כמו גם כנסים שיעסקו בז’אנרים קרובים. כמו כן, שואף המגזין לקיים תחרויות של סיפורי מתח. הסיפורים הזוכים יתפרסמו הן באתר והן בדפוס.

הציבור הרחב מוזמן לשלוח לאבי גולדברג סיפורים, שירים ומאמרים הקשורים לז’אנר המתח, הבלש והמסתורין.

כתובת הדוא”ל של אבי גולדברג:

golavi.gold@gmail.com

תוצאת תמונה עבור ‪detective icon‬‏

תגובה אחת

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

15 − 2 =