חיים מזר, אסטרונום חובב ובודק בלתי נלאה של תמונות אסטרונומיות, מצא עוד תמונה שלכאורה מראה על משהו שלא צריך להיות על כוכב הלכת מאדים

מאת חיים מזר

בעבודות עפר נעשה שימוש בציוד מכני הנדסי (צמ”ה). מדובר בכלי עבודה מסיביים ביותר. אחד מכלי העבודה האלה הוא הקטרפילר. לאור כותרת המאמר, יכולה להישאל השאלה מה לכך ולמאדים? מי בכלל מבצע שם  עבודות עפר? במשך שנים אני עוקב אחר התצלומים המשודרים  מהמאדים, ובכל פעם שאני רואה דבר-מה מוזר, אני מגדיל אותו ובודק את התצלום. ברוב המקרים מדובר בסתם גושי סלע, אך ישנם תצלומים שהפריטים המוגדלים מעוררים תהיות, מכיוון שרואים בבירור שאינם שייכים למקום. המבנה הגיאומטרי שלהם מעלה את השאלה – אם אינם טבעיים, מי עשה אותם?

ראו כאן :

https://www.youtube.com/watch?v=dN6dtT8zzSQ

צילום אחד כזה נעשה על ידי רכב השטח ה-Spirit ביום ה-2114 לפעילותו. במהלך בדיקת התצלום בחלק השמאלי התחתון, נראה משהו מוזר. הגדלתי אותו, ואכן נראה בו עצם חריג. אפשר לראות אותו בבירור בהגדלה עצמה. המבנה ההנדסי שלו בולט למרחוק. גוף זה עשוי משני חלקים – חלק תחתון מוארך, ומעליו, בקצה האחורי, חלק נוסף. החלק העליון עשוי משלושה חלקים. החלק התחתון מחובר לגוף הגדול, ודפנותיו משופעות כלפי מטה. מעליו תצורה מרובעת שדפנותיה  משופעות כלפי מעלה, ומעליו דבר-מה הנראה כמו מכסה. בחזית החלק האמצעי נמצא פס שחור. האם מדובר בחלון? קשה לדעת. קדמת החלק המוארך עשויה שני חלקים, ובכל אחד מהם שני  פסים שחורים, כולם פונים לאותו כיוון –  לכיוון המתקן האחורי.

נראה כי מדובר בכלי רכב כלשהו. לא רואים לא גלגלים ולא שרשראות. אולי הם מחופים על  ידי  דפנות  הרכב. מה שמעניין הוא שאין במקום עקבות כלשהם של נסיעה. ייתכן שהם היו וכוסו  במשך שנים בחול. אם  זה אכן כך, והדברים שאני טוען הם בגדר השערה בלבד, יכול  להיות שרכב זה – או מה שזה יהיה – נעזב בפתאומיות על ידי מי שהפעיל אותו. בשל גודלו של הגוף, יכלו להיות  בו לפחות שני מפעילים.

קשה לי להאמין שחוקרי נאס”א לא הבחינו במוזרותו של צילום זה. אם זה אכן כך, יכול להיות  שרכב השטח התקרב אליו וצילם אותו ממרחק אפס. צילומים אלה לא הותרו לפרסום.

ראו עוד תצורות מוזרות במאדים וסיפורים על כוכב מאדים:

האם קיימת עיר תת קרקעית במאדים?

תולעי ענק על המאדים

המונוליט שעל המאדים

מסתרי הסלעים שעל המאדים

ג’ון קרטר על המאדים

פלאש גורדון בעיר מאדים הקסומה

האיש שאיבד את הים :מחשבות על מאדים ועל הסרט “להציל את מרק ווטני”

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

4 × 1 =