לקראת החג מעבירים שלטי חוצות ענקיים מפיו עטור הזקן המכסיף של הרבי מברוקלין (ועכשיו ה״משיח״) מנטרות מיסטיות לתיקון דרכינו, שנוסחו היטב על ידי קופי רייטר מחונן.

הרבי מלובביץ’ וחסידיו שוטפים את תודעתם של בית ישראל בצורך ב״תיקון״ בחג השבועות ,עוד ענן מיסטי בשמיים המאפירים מעלינו, עוד מנטרה מטמטמת במסכת ההבלים, הכוללת השתטחות על קברי צדיקים שצצו לפתע משום מקום, קבלה-פופ ושמירת מצוות אינסטנט, הנרקמת סביבנו, והכוללת לקסיקון חדש ישן : “התחזקות, שורשים, בית אבא, ארון ספרים יהודי, עגלה מלאה עגלה ריקה”.

מעבר לכביש ניצבים שלטי חוצות במידות לא נחותות מאלה של ה״משיח״. זו התשובה החילונית קולינרית לחג: פרסומות המשביעות את בית ישראל למלא כרסו בחג האסיף בלקטוזה במחירים מופרזים ומוגנים על ידי חומות מכס ורישיונות יבוא על מוצרי חלב שמחירם בחו”ל כעשירית ממחירם בארץ. תנובה-שטראוס- טרה, מלעיטות בקמפיין אדיר את קיבתם של הבריות במוצרי חלב במחירי מדף שערורייתים, כחלק מהוויית החג.

אם החברה בישראל צריכה תיקון לקראת החג הלבן הריהו: לשחרר את רציפי נמל אשדוד ממלתעות המאפיה, הרגולטורים, ומשגיחי הכשרות, ולאפשר יבוא מוצרי חלב, גבינות, בשר, דגני בוקר, וקפה, מהם ניזונים 300 מליון תושבי אירופה במחירים מופחתים, ללא השגחת נציג ה״משיח״. כל השנה ולא לקראת החג.

אם החברה בישראל צריכה תיקון הרי הוא בשחרורה מחיבוקי פינטו, רנטגן, אבוחצירא, ודומיהם המשייטים בחופשיות בחברה הישראלית כתמנון ששמונה זרועותיו שלוחות אל ארגוני פשע, ועדי עובדים, אנשי שלטון, אילי הון, מפלגות פוליטיות, ומשטרה, ועמותותיהם מעבירות הון שחור, לבן, וירוק, מהכא להתם ללא שמי מוכן להתעמת איתם.

תיקון גרמני.

היטלר הצורר המגלומן חלם להפוך את ברלין ל Germania העיר הגדולה בעולם, והצליח רק להשלים את שדה התעופה טמפלהוף, שהטרמינל שלו הוא המבנה הארוך באירופה. שדה התעופה עומד בשיממונו, ושטחי הנחיתה, שגודלם כסנטראל פארק, משמשים רבבות לבילוי – להפרחת עפיפונים, לסקייט בורדינג, ולנופש. יוזמת עירית ברלין להפוך את הריאה הירוקה הזו לקומפלקס דירות, הובאה למשאל עם בו הצביעו תושבי ברלין נגד היוזמה, וראש העיר הודיע כי הוא מקבל בהכנעה את רצון העם.

תיקון קולומביאני.

בעשרות השנים האחרונות נחשבה קולומביה למעוז ברוני הסמים העולמי. במשך עשרות שנים נחשבה רכיבת אופניים מקצועית לספורט המתודלק בסמי מרץ. לא עוד: קולומביה עברה למושב האחורי, כתר שלטון המסחר בסמים עבר למקסיקו. ואילו ענף הרכיבה המקצועית עבר טלטלה עם התפוצצות פרשת לאנס ארמסטרונג. התיקון : אתמול זכה הרוכב הקולומביאני קוינטנה בג’ירו ד’איטליה, המרוץ המפרך המקדים לטור דה פראנס.

נאירו קוינטאנו הקולומביאני

2 תגובות

  1. אברהם יקר
    מוטב תקרא את הגותו של הרבי מילובאווטיש (לא את הנכתב עליה ועליו) שאין לי ספק שהיה מסכים עם דבריך, ובכלל התלהמות לא מצמיחה טוב.

    גילוי נאות, איני חסיד חב”ד, אני חילוני למהדרין ואני בקיא בתורתו של האיש שהיה יותר מהכול איש רוח, מנהיג, מורה דרך והוגה דעות.

    • אביחי שלום ותודה
      נגד משיחיות וקיצוניות יש רק דרך אחת :הוקעתה באומץ ובריש גלי
      גם ישו ,היה סוציאליסט ומתקן ופאולוס הפך אותו ואת תורתו מיהודי טוב לנוצרי אדוק
      הרבי מלובביטש הוא היום משיח בקרב חסידות חב”ד והם לא בוחלים בשום דרך כדי להפיץ את הבשורה האבסורדית הזו וזו סכנה שהביאה בעבר אסונות על ישראל
      ראה מה קרה במאה ה 17 כשהוכרז על משיח
      אבי גולדברג

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

חמש עשרה − eleven =