מהרצח בגן מאיר לבר נוער:האם רק בסרטי הקולנוע מתפענחות תעלומות רצח?

בערב 30 לאפריל בשעה 20:00  יתקיים  בבית קפה “חותם ” ברמת השרון ” אירוע נוסף של “חותם תרבות” – קפה ותרבות במסורת בתי הקפה ששימשו בית לדיונים, רעיונות ומפגשי תרבות

על מה במפגש?

נקיים דיון בהשתתפות הקהל על יכולתה של מערכת החוק לפענח פשעים חמורים  ועל דמות

1. הגנגסטר והבלש בקולנוע.

עו”ד עופר ברטל העוסק במשפט פלילי ייתן דעתו על המגבלות המונחות לפתחה של המערכת החוקרת  בבואה לפענח מקרי רצח ,ועל המסגרת המשפטית ונטל הראייה הנחוץ להרשעה ,על הפרוצדורה  המשפטית ותקפות הודאות נאשמים.

עו”ד ברטל  הוא רצה  עו”ד, עוסק  בתחום הפלילי  יותר מעשרים שנה, בשירותו הצבאי היה טייס בחיל אוויר
בשנים האחרונות עוסק בתיקי צווארון לבן גדולים ומפורסמים, כגון תיק הולילנד, צחי הנגבי, רמדיה, מייצג ראשי ערים וראשי רשויות, ועוסק בתיקים מורכבים ביותר, הוא עוסק גם בתיקים סודיים ביותר, אשר אינם נחשפים לעין הציבור.

2. על הגנגסטר והבלש  – ז’אנר קולנועי

מרצה : יוסי אורן מנהל אמנותי בקרן יהושע רבינוביץ,’

בעברו :מייסד ומנהל סינמטק חיפה ופסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה, מנכ”ל המכון הישראלי לקולנוע…

את הדיון ינחה אבי גולדברג, עו”ד וכותב (“מסדר קוזימה” 2007, “חוף בלי ים” 2012, “רצח בטור דה פראנס” 2013) שהתנסה בדיונים הראשונים ב”קפה פילוזופי” בפריז .

המפגש יתקיים ב- “חותם הקפה”, ברח’ סוקולוב 81 רמת השרון ביום ראשון,30אפריל .2014, בשעה 20:00 וכדאי להקדים מכיוון שמספר המקומות מוגבל והישיבה לפי סדר ההגעה. המפגש מיועד לנרשמים מראש בלבד!

ניתן להירשם רק בטלפון 03-5478020, או בקופת חותם הקפה.

הכניסה חופשית לנרשמים מראש, לא כולל מזון ומשקאות.

להתראות ב”חותם הקפה”

השאר תגובה

אנו שמחים על תגובותיכם. מנגנון האנטי-ספאם שלנו מייצר לעתים דף שגיאה לאחר שליחת תגובה. אם זה קורה, אנא לחצו על כפתור 'אחורה' של הדפדפן ונסו שוב.

הזן את תגובתך!
הזן כאן את שמך

1 × 4 =